17 Ocak 2017 Salı

Mariko ile tanışın...

Ailemizin en küçük üyesi, minnak evladım Mariko...


1 Seneyi geçkindir bizim 4 numaramız olarak aramızda. Ailemizin en cool üyesi desem yeridir. British short hair ırkından bir dişi ve tabi ki özellikle belirtmek isterim satın almayıp sahiplendik! 

Benim hayatıma giren ikinci kedi Mariko, ilk kedim Prenses'i eski yazılarımdan hatırlarsınız belki. 1999 Ekim ayından beri kardeş mertebesinde hayatımdaydı, bu yaz ayrıldı aramızdan :( Doya doya geçse de seneler, her ölüm gibi acı geldi gidişi. Lal'e söylemeye dilim varmadı, -çok duygusal bir çocuk oldu benim de o travmayı yönetecek cesaretim olmayınca- "annesinin yanına gitti artık, çok özlemiş onu" deyiverdim. Hala soruyor, hala anıyor; bu yalan da yük benim üzerimde...


Prensesimi sevgiyle anıp, Mariko'dan devam ediim. Ne ilginç geldi şimdi çocukluğumdan beri yanımda olan Prenses'e hep kardeşim dedim, annelik sonrası hayatıma giren Mariko direkt evlat şapkasını takıverdi...

Neyse dedim ya çok cool, geçmiş hayatında saraylarda yaşamış olması muhtemel aristokrat kimliği göze çarpıyor. Her zaman yanı başımızda ama sevdirtmez dokundurtmaz. Birlikte maksimum 3 fotoğrafımız belki vardır. Mama konusunda çok seçici bir gün kendi mamasından bulamadık alternatif sunduk; aç kaldı ama ağzına sürmedi. Suyla bir alıp veremediği var ama çözemedik sürekli şıp şıp ıslak yerlerimiz. Evin en sevdiğim yerini sahiplendi mütemadiyen oraya kıvrılıyor. Geceleri ayak ucumuzda uyuyor arada birbirimizi dürtüklüyoruz :):):) Geceleri uykusunda da konuşuyor bu arada...

Lal ile ilişkisini merak edenler için Laloş'u Elmayranın daha ileri versiyonu olarak düşünebilirsiniz. Mariko bu kadar sakin karakterli olmasa her bir yanı çizik içerisinde kalırdı muhtemelen, şükür Mariko kıyamıyor ablasına:):):):)

Prenses'ten dolayı doğduğundan beri etrafında canlılar olması Lal için büyük şans. Onların varlığı Lal'in etrafında yaşayan diğer canlar için  duyarlı ve merhametli olmasına imkan sağladığını keyifle gözlemledim. Her zaman sokaktaki kedilere köpeklere sevgisini gösterir, yemeklerini sularını takip eder, artan tüm ekmekleri kuşlarla paylaşır penceresinden ve aynı zamanda Mariko'yu da zapteder:)

Sevin onları hem size, hem onlara iyi gelir... Sevmekten kime zarar gelir ki??

Hiç yorum yok: