9 Mayıs 2017 Salı

2 super proje

Dahil olma sansi yakaladigim 2 sivil girisim projesindan bahsetmek istiyorum size...

Ilki pastami ufler misin?

Bu oluşumu ilk kez gecen sene facebookta arkadasimin paylasimlari sayesinde kesfettim. Bir bahaneyle Dogu daki ilkokul ogretmenleriyle iletisime gecmenize araci olup siniflarina pasta gondermenizi saglayan bir proje bu.

Mesela ben karne gununde mutlu tatiller mesajiyla bir  organizasyon yapma sansi bulmustum. Karsiliginda bir suru gulen  yuz dolu fotograflarla odullendirilmistim. Sizler de arkadaslariniz icin farkli bir hediye alternatifi dusunurseniz ya da sadece cocuklarin yuzunu guldurmek isterseniz kendi bahanenizi yaratirsiniz😉 Facebookta sayfalarini ziyaret edip iletisime gecebilirsiniz...




Ikinci olusum ise Leyla'dan sonra kendi anlatimlari ile "Leyla'dan Sonra, kronik hastalıklı çocukların dileklerini gerçekleştirmek için kurulmuş, gönüllü bir iyilik hareketidir." 

Instagram ya da web sayfalarinda hastaneler bazinda cocuklar ve onlarin dileklerini paylasiyorlar. Bu dilekleri gerceklestirmek istediginizde de talip olarak basvuruyorsunuz. Bazen bir oyuncak bebek, bisiklet bazen bir aktivite ya da unlulerle bir araya gelmek gibi talepler olabiliyor. Belki siz de bir cocugun hayallerini gerceklestirme sansi bulursunuz😉 Onlarin da web adresleri http://www.leyladansonra.com/ ayni isimle instagramda da hesaplarini takip edebilirsiniz... 




Cocuklarin yuzlerini guldurme sansini kacirmamaniz dilegiyle😘

Hiç yorum yok: