13 Mart 2017 Pazartesi

İkinci el ile sadeleşmek...

Sade bir yaşam yaklaşımı bu aralar bir çoğumuzun gündeminde. Bunu etrafımda keyifle gözlemliyor, sosyal medya hesaplarında paylaşılan deneyimlerden çok şey öğreniyor ve tabi konuyla ilgili yayınları, kitapları okuyorum. Az ile yetinmeyi öğrenmeye çalışmak da ilginç bir deneyim... Ne ara bu kadar çoğaldık, kalabalıklaştık sorguluyor insan...

Gidecek çok yolum var ama bir yandan bu farkındalığa erişmiş olmayı da başlangıcım kabul ediyorum...

Sade yaşam yaklaşımının standart adımı olan dolap detoxu ile başladım hayatıma bu yaklaşınmı yansıtmayı. Klasik bir kadın doladı benimki, eşime ayrılmış bir çeyrek yerle, 4/3 ü işgal etmiş bulunuyorum. İçine giremediğim bedenlere ait kıyafetler de baza altında beklemede uzuuun bir zamandır. Alışverişimi bu sezon itibarı ile gerçek anlamında ihtiyaç düzeyine indirdiğimi düşünüyorum, hedefim kapsül gardropumu oluşturup onu korumak. Peki ya şu bazada bekleyen bir nevi hazinem ne olacak derken, booool bol gözümüze sokulan reklamlardan ilhamla ikinci el satış yapan sitelerde bir kaç parça ile deneme satışı yapmaya karar verdim. 

İlk olarak çekip, yükliip letgo yapayım dedim ama ilk yüklemelerin ardından pişman oldum. Letgo'da kadın kimliğiyle barınmak çok rahatsız edici. Ne yazık ki erkekler bu platformu satıştan ziyade kadınlarla iletişime geçme amacıyla kullanıyorlarmış, abuk sabuk mesajların sokuyla anında profilimi erkek moduna geçirdim. Bir daha kullanmaya pek de heves etmeyeceğimi düşündüğüm bir app olarak bıraktım.

Letgo haricinde modacruz, dolap ve gardrops uygulamalarında da ürünlerimi listeledim. Bu işlerin acemisiyim ama eğer u dört parça ile bir başlangıç yaparsam diğerlerini de bu 3 platformda paylaşmayı hedefliyorum. Sizin de ikinci el paylaşımı konusunda önerilerinize açığım. Satış olaylarını malum hiç bilmem fotoğraflamasını, ücretlendirmeyi falan içimden geldiğince yaptım, pazarlığa açığım...




İlginizi çekerse diye platform isimlerine tıklayarak ürünlerime ulaşabilirsiniz letgo, modacruz ve gardrops uygulamalarında profil ismin bendenvebizden... 

Ve sizi bekleyenler
İpekyol marka kurumsal hayata uygun siyah bir elbise
Adil Işık'tan bir kez giyilmiş mini bir abiye elbise
Koton'dan pembesi acaip tatlı pileli bir etek
Veromoda kaz ayağı düz kesim bir elbise

Siz yine de letgo'ya dikkat edin :))))

Hiç yorum yok: