27 Şubat 2017 Pazartesi

Oscar Törenini İzleyebilmek...

Ömrü hayatımın en heyecanlı gecelerinden biri bugün... Fonda Mehmet Acar, Yekta Kopan kadın adayları yorumlarken yazıyorum bu satırları...

Önce bebeklik çocukluk arası dönemde bir anlamı yoktu oscarın malum, sonra okul yılları "erken kalkılacak" yasak oturmak 24'ten öte ve iş hayatı koşturmacasında red carpettan oteye geçemeyen izlemeler. Bu her döneminde hayatımın tüm oscar ertesi günlerde 90'ların sonlarına kadar sabahın ilk gazetelerini açmakla veya sonrasında daha gözü açar açmaz yatakta yapılan google aramalarıyla kaçta kaçını tutturmuşum eğlencesi...Fekat bu sene saat 01:24 ve ben konforsal tüm hazırlıklarımı yaparaktan hazırım sabahlamaya oh lalalaa...

9 aday filmden 6 sını izleyebildim bu sene kalan 3'ü de listemde... Diğer adaylıkların da büyük kısmını izlemişim aferin bana iyi çalışmışım bu sene :) Keşke Fences ve Hacksaw Ridge'de izlemiş olsaydım biraz eksik kalacak tahminlerim muhtemelen.

Sinemanın En Prestijli Ödülü İçin Geri Sayım: İşte Oscar Adayları

En iyi film 
1 Manchester by the sea
2 La La Land

En iyi yönetmen
Damien Chazelle
Barry Jenkins

En iyi erkek
1 Casey Affleck
2 Viggo Mortensen

En iyi kadın (Sadece La La Land izlemiş olarak:( )
Emma Stone

En iyi yardımcı kadın (Fences izlemediğime pişmanım yine)
Nicole Kidman

En iyi yardımcı erkek
Lucas Hedge
Maherhala Ali 


Haydi bakalım iyi seyirler hepimize...


Şimdi güncelleme zamanı:)
Saat 5 gibi Laloş uyanıp uykum kandı dediğinde, yanına azcık uzanmamla Oscar törenimi bitirdim ve Oscar tarihine geçecek o büyük yanlış anasu canlı izleme fırsatını kaçırdım :( Fena dayanmamışım ama değil mi:)

Pekiii neleri tutturdum.

En iyi kadın, erkek, yönetmen, yardımcı erkek ile 6'da 4 ile bence fena bir başarı yakalamışım değil mi :) Yardımcı kadında Fences'in alacağını da tahmin etmiştim ama izlemediğim için es geçtim ama filmla ilgili fikrim değişmedi;)


Görsel

Hiç yorum yok: