22 Şubat 2017 Çarşamba

Geçenlerde... V4...

Bol bol film izleme şansı yaratıyorum kendime ve farkettim ki bunların içinden sevdiklerimi blogumda paylaşmak da çok keyif veriyor bana.


Bu hafta izlediklerimden bir tanesi Nocturnal Animals'dı. İzleme sebebimse çok başarılı bir modacı olan Tom Ford'un büyük övgüler aldığı bu filmdeki performansını merak etmemdi. (Evet ilk başta isim benzerliği sandım.) Modacının yanına yönetmenlik sıfatını aynı başarıyla yerleştirmek çok sık karşılaşılan bir durum değil malum.

Belki ağzımdan spoiler kaçabilir uyarımı yapayım başlamadan...

Konu beni çok etkilemedi ama izlenesiydi. Güncel imdb puanı 7.6 az da değil hani. Bir yazarın eski eşiyle, yazdığı bir kitap vesilesi ile yüzleşmesi anlatılıyor. İçinde saklanmış gizli anlamlar bir sürü platformda paylaşılmış, gizemli bir yanı da var. Hikaye geçişleri ve görüntüler etkileyici.

Konu bakımından tartışılır ama görüntüler ve ekrana yansıyan güzelliklerle kelimenin gerçek anlamıyla izlenesi bir film. Amy Adams'ın hemen her sahnedeki dikkat çekici makyajı ve kıyafetleri de yine yönetmeninin imzasını taşıyordu....  Bu filmin ardından Tom Ford benim için takip edilesi bir yönetmendir de artık.

Kendime not:İlk iş bir diğer filmi olan A Single Man'i izle!

Hiç yorum yok: