28 Şubat 2017 Salı

Ben yaptım:)

Atkıdan bereden öte ilk büyük örgü projemi tamamladım (buarada alkış efektini gönderiyorum kendime)

Mor lila tonlarında ve tamamen artık yünlerden bir panço ördüm Laloş'a. Ben daha örerken bile çokça hevesliydi, beni her otururken gördüğünde "haydi anne" diye taşıdı kucağıma yünleri şişleri. Benim gibi "örgü level 1"de olan biri için zorlayıcı bir parçaydı. 88 tane o minnak karelerden rengarenk ördüm ve en yorucu itiraf edeyim bir de sıkıcı kısmı olan birleştimesini yaptım bir de üstüne püsküllerini taktım ve tataaaaaa...


Bitirdikten 2 saat sonra Laloşumun üstündeydi, bir müddet - hani derler ya üstünde paralanırcasına- üstünden çıkarmayacak gibi. Çıkarmasın da yani uğraştım o kadar :):):)

Evinizde çeşitli işlerinizden artan yünleri değerlendirmek için güzel bir proje tavsiye ederim!

Hiç yorum yok: