27 Ocak 2017 Cuma

Geçenlerde...

Ne izledim;
2017'nin ilk sinema seansı için seçimimiz La La Land ile oldu... Renkleri, müzikleri ve hikayesi ile alıp götüren bir film. Keyifle izledim ve bir kez daha izleme fırsatı yakalamak için sabırsızlanıyorum. Naif bir film, hikayesiyle hepimizin hikayesine bir atıfta bulunmuş. Müzikallerden hoşlanır mısın bilmem ama sen yine de bir şans ver, içini kıpırdatıyorsa müzik yakalar seni. Seçimler, hayaller, sanat ve aşk üstüne... İnsanın o sarı elbiseyi üzerine geçiresi içinden geldiği gibi dans edesi geliyor şehrin ışıklarında...


Ne dinliyorum;
O da La La Land desem:) Spoitfy'da soundtracki yayınlandığından beri benim fon müziğim "city of stars" başta olmak üzere tüm albüm...


Ne okudum;
Yılın ilk biten kitabı Emrah Serbes'in son kitabı Müptezeller. Okuduğum ikinci kitabı Emrah Serbes'in. Akıcı bir dille yazılmış, samimi bir anlatımla herhangi birinin hikayesi olmuş bir miktarda Charles Bukowski tadında olduğunu söylemeli ve bu hikayenin satır aralarına çokça altı çizilecek sözler saklanmış.

Hiç yorum yok: