20 Nisan 2012 Cuma

mavi araba...

her öğlen ararım laloşu, yemek yemeye giderken yolda konuşuruz. anlatır bişiler güler öpüşür kapatırız. her seferinde sorarım "bir şey ister misin kızım?" diye genelde "bişi ittemiyom anne" demesiyle birlikte arada sırada anlam veremediğim şekilde "ekmek ister" benden :) çarşamba günü ilk defa "ittiyom anne mami araba ittiyom ben" dedi. ah ben sevinsem mi heyecanlansam mı bilemedim niyeyse çok hoşuma gitti ilk defa benden bir şey istedi ya kendimi attım oyuncakçıya ama o dünyaları satan oyuncakçıda mavi araba yok! kırmızı var turuncu var ama mavi yok. aradım bir sorayım dedim kırmızı olmaz mı diye" mavi ittiyom anne ben dıdımı ittemiyom mami mami" diye diye kapattı telefonu. ordan çık bir oyuncakçıya daha git, sonra bir tane ve bir tane daha yok mavi araba hiç bir yerde. şaka mı???? ara babayı o da dolaşsın bir tur ı ıhh mavi araba yok. neyse dedik yarın başka yerlerde deneriz şansımızı, hem çocuktur bu unutmuştur muhtemelen diye gittim ki eve" annneee aldın mı arabamııı çantada mı?? buda mı??? buda mı?" diye aranan bir laloş. ahh o nasıl bir hissiyat anlarsınız annegiller siz beni. hani alt tarafı bir araba tamam ama ilk sipariş yahu...



velhasıl kelam dayanır mı ana yüreği dedim ben gidiyorum bulucam bu arabayı, asıl dayanmazmış baba yüreği:P:P:P dedi bana bırak:) 1 saat dolanıp sayısız market(çaresizce) ve bir avm deneyiminin daha ardından zafer ile döndüğünde eve saat 22:00 sularındaydı...

sonrası keyifli bir akşam arabada gezen barbiler, koltuktan uçan arabalar, babayla karşılıklı vınlamacalar ve "ben turuncu ittiyom" sözünü duymazdan gelmeyi tercih eden iki ebeveyn...

6 yorum:

çitlembik dedi ki...

hahahaha turuncu mu çıktı şimdi de? :)

Hobby Dünyası dedi ki...

Ben de tırmızı tamyon aramıştım.Bütün tamyonlar sarıydı.Oyuncakçılar bu işi bilmiyor...Sevgiler....

yıldız dedi ki...

Şimdi de turuncu demek:)))

DağlarKızı dedi ki...

Şahane ya, çok komikmiş. Benim kızda da var bu mami takıntısı. İlk öğrendiği renk.

Seni bir mimle sobeledim bu arada. Bir ara uğrarsan bloğa:)

sevgiler, Lal'i öperim:)

ÇokBilmiş dedi ki...

Çocuğunun istediği bir şeyi alamamak ne kadar büyük bir acı. Hep yatıp kalkıp şükrediyorum istediklerini almaya gücüm yetiyor diye.
O arabasını kucaklayan minik parmakları da yerim ayrıca :)

zeys dedi ki...

turuncusudamı var :)
bu arada blogunuzu yenı kesfettım, takıpteyım, benımkıne de beklerım..Sevgıler :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/