23 Ocak 2012 Pazartesi

lal'in dali ile tanışması...

Lal seviyor yazmayı çizmeyi, pek sürrealist kendisi malum yaşı itibarı ile, o zaman tanışsın istedim sürrealizmin kendisi ile!



Yağan yağmura aldırış etmedik attık kendimizi sokaklara. Tüm su birikintilerinde zıplaya zıplaya, "anneee ıdlandım ama been" diye diye gittik dali amcaya... Bir heves ki ben deki sormayın, elele gezicez, tüüüm resimleri inceleyeceğiz anlatıcam ben ona bildiklerimi, minik minik hayaller kurdum içimdentüm iyi niyetimle...

 

Tophane-i amirenin kapısından içeri girip, önünde sıcak ve açık alanı bulmasıyla "anne beni yadalayamaaaaaaaz" diye koşmaya başlamasının hızını anlatması zor. Hızla defalarca turladı sergiyi, hatta bir ara toplu gezi bile yaptılar, sevdi sanırım... Hadi ben alışkınım arada unutsam da, olan masum masum annelerinin elinden tutup gezen çocuklara oldu hoş içlerinde varmış demek kızımın suçu ne ama di mi :):):)



Günün özeti bu fotoğraf...

Seviyorum bana hediye ettiği bu anıları ve sanırım en çok da bu tatlı haylazlığını. Zor, kolay diyemem ama ben onu bu haliyle çok sevdim!

İlk sergimizdi, pes etmem ki!

Salvador Dali Sergisi 26 Şubat'a kadar Tophane-i Amire'de, artık gönül rahatlığı ile gezebilirsiniz :)

2 yorum:

STİL DİREKTÖRÜ dedi ki...

Valla böyle annelere helal olsun kuzum montuna da bayıldım ha utanmasam alırım ahah .)
Minnoş unutma SD müzesi Barcelona binküsür foto çektim ben onu yazınca sen Lal'i pc başına oturt anlat göster fotoları ok? Malum GS kökenli bir aileden geldiğim için çocukken ne versen sanat adına alırlar derler ki sen de bu kafadasın. Bu arada cevabensağol tatlım genelde evet sizler sıkça bunu dile getirince sanırım öyle demeye başladım. Ahah yani ne yapayım dan dun netimdir bilirsin .) Öptüm.

nesli dedi ki...

Edacım sen bir de içindekini gör koca kafalı bir hello kity sweatshirti bayılırsın :) İnan dediğine katılıyorum burada koştursa bile geçirdiği vakitin kendisine geri dönüşü olacaktır ileride ve ben heyecanla yazını bekliyorum sanırım laptop karşısında daha kolay ve sessiz olacak bu iş :):):)