9 Ocak 2012 Pazartesi

hazırlarken sevgimizi kattık!

Yılın son günlerinde benim niye yeni yıl kartpostalım yok diye söylenirken dört bir yanda, söyleneceğime Laloşumla birlikte yapalım ayol dedim :)

Kestik kağıtlarımızı, rengarenk boyaları yaydık masanın üsttüne, delgeçlerimizi, mandallarımızı hazır ettik. Lal boyadı inatla hepsini masmaviye; sonra tek tek seçti şahaserlerinin içinden hangisi kime gitsin diye. 1 gün kala yeni yıla verdik postacı amcaya. Ulaşmıştır artık diye umuyorum :)

Hem home made hem hand made! Ana kız hazırladık, bir de sevgimizi kattık içine bir sürü, güzel bir yıl olsun diye...




3 yorum:

u.aydin dedi ki...

ne guzel bir aktivitede bulusmussunuz kizinciginla.o kalem tutan elleri yerim ben.o kalemi hic birakmamasi dilegiyle .kocaman opuyorum lal'i.sana da sevgiler.

Emre Bora Bebek dedi ki...

Bayıldım bu fikrinize...Küçükken ben de kendi kendime kartpostallar yapar, süslü mektuplar hazırlardım onu hatırladım.Bana da şöyle el yapımı kargacık burgacık şekilli ama sevgi dolu bir kart gelse havalara uçardım sanırım :) Eminim alanlar çok sevinmiştir...
Sevgiler...
Bora'nın annesi

özge dedi ki...

o pofidik parmakları yerim. ne güzel yapmışsınız.ellerinize sevginize sağlık..en güzel hediye olsa gerek :)