12 Ocak 2012 Perşembe

akşam ne yesek yahuuu???

günün bu saati benim için "yahu akşam ne yesek" saatidir :)

siz de yemek bloglarında dolaşmaya başladıysanız, rejim yapanlar için ana yemek, özgürce tıkınanlar içinse güzel bir salata alternatifi az sonraaaa :P

börülce piyazı adı, sosanın lezzetli lowfat köftesininin yanında servis edilen bu lezzeti eve taşıdım minnak farklarla...


rokaları yıkayıp elde parçaladım üstüne şu iki domatesi doğradım, biraz taze soğan ekleyip haşlanmış börülceleri de ekleyince leziz salata afiyetle yenmeye hazır...

ben yağlanmadım ve üstüne en çok limonu yakıştırdım...

2 yorum:

u.aydin dedi ki...

ellerine saglik.tam da diyet yemegi olmus.lalden iyi haberler bekliyoruz.sevgiler.

nesli dedi ki...

çok sevdim ben hatta börülcenin fazlasını haşladım attım buzluğa her an yeniden yapabilirim :)