24 Kasım 2011 Perşembe

akşama ne yesek??

bu aralar bende pek seçenek yok, malum rejime devam... 38 beden oldum söylemesi ayıp, 46'dan 38'e bir başarı öyküsü yazsam mı acaba :)

neyseee bu bayıldığım lezzeti sizinle paylaşmazsam olmaz, öyle de kolay ki tembel hatunlara armağan ediyorum...



1 adet marketten alınma tortilla tepsiye yayılır, üstüne bir domates rendelenir pek suyundan katmadan, üstüne bolca kaşar ve kekikte ilave ediver bolca... sonra 2.tortilla ile örtüver üstüne kaşarı serpiştir gönlünden geçen şarküteri lezzeti ile donatıver üstünü... ver fırına bak penceresinden, kaşarlar eridiğinde işlem tamamdır...

sonra afiyetle indir mideye devamını hazırlamak 5 dakika, 1 tane asla yetmez!

beni bu güzellikle tanıştıran Ceylan'cığıma sevgilerimle!

6 yorum:

Merve dedi ki...

Bu basari hikayesini merakla bekliyorum :) Pizzamsı da sahane gozukuyor :)

Hande dedi ki...

Diyet nasıl gidiyor diye merak etmiştim. 38 beden super :))) mutlaka bir öncesi-sonrası paylaşman gerek :))

fatoş dedi ki...

lütfen sırrınızı açıklayın nasıl oldu ?

enfess görünüyor bebişlerde yiyebilir mi acaba ??

Fadiş dedi ki...

46 dan 38'e büyük bir değişim, tebrik ederim, bu değişimi anlatmadan olmaz, sabırsızlıkla bekleyeceğim.

özge dedi ki...

seni gönülden tebrik ediyorum 46 ve 38 waooowww :))
bu verdiğin tarifleri iş yerindeyken okumak çok zor oluyor biliyomusun, ağzımın suları aktı yemek istiyorum ama akşamı beklemem gerek :))

sanalbebekmagazasi dedi ki...

oooo çok mantıklıymış. hem de pratik