8 Temmuz 2011 Cuma

valiz hazırlamayı sevmem...

ama gitmeyi severim...


3. valizi bu yazın hiç boşaltmasam mı diyorum bazen, hareketli bir yaz ve her seferinde eksikleri ile birlikte kapanıyor ağzı ne de olsa.

Şimdi yazlık zamanı, beni 7 yıldızlı bir tatil bekliyor demek daha doğru olur :)

Ağustos başı için 2 kişilik bilet aldım, Lal ve kendim için. Sabahın 6'sında kalkacak bir uçakla, benim babanemi görmeye gideceğiz. Senelerdir gitmediğim bir şehre kızımla gideceğiz ve evet korkuyorum  ve heyecanlıyım kızımın benim babanem ile tanışacak olmasından :)

Bu "yaz"ı (elimle de tırnak içine aldığımı farzedin lütfen) tüm hafta sonları ile programlamışken aklım Ceylan'ın önerilerinde, seneye kılavuzum kesinlikle sensin :) Siz de takipte misiniz onu? http://ceylanontheroad.blogspot.com/

 

Bu arada akşam "livin' on a prayer" diye kimlerle çığrınacağız ;)

 

 

Hiç yorum yok: