28 Temmuz 2011 Perşembe

şinanayda yavrum şinaşinanay...

Tek çocuğumdur ben ama öyle çok sevdiğim insanlar vardır ki yanımda "tek çocukluk" ufacık bir ayrıntıdır hayatımda...


6 sene önce uçup uçup kondum bir yere :) Benimle birlikte konanları öyle çok sevdim ki, onlar başka yerlere uçsa da kopmadık hiç...


Toplaşırız arada, rakımızı tokuşturur, balığı mezeleri götürür, bol kahkaha ile inletiriz gittiğimiz her yeri... Dün akşamda işten çıkıp koştur koştur yetiştik yandan çarklıya,  Büyükada'd kurulduk denizin kenarına, kıyamadım Lal'i de kattım yanıma (o benden ben ondan kopamıyoruz hayırlara inşallah) Lal sayesinde başını kıçını kaçırdığım oldu dedikodunun ama o da çok eğlendi. Gösterdiği ilgi alaka için "İbieek"ciğime teşekkürü bir borç bilirim :)


Her seferinde tadı damağımda, her seferinde daha sık yapmalı ya dilekleri... Ah ben her sabah bu insanlarla başlıyordum güne ne güzeldi! Gidiyor muyuz kızlar şimdi Ekim'de hı???


 


Ve son olarak demek isterim ki yandan çarklı olmasa da ada vapuru şinanayda yavrum şinaşinanay...

5 yorum:

cigdem % lif dedi ki...

yedek lazım mı :)

nesli dedi ki...

yanaş :)

Özge dedi ki...

ohh sefanız olsunn :) laloş herzamnki gibi çoook tatlı :)

ipek dedi ki...

Ohhhh keyfiniz, eğlenceniz, gülüşleriniz daim olsun...
İlerde Lal'in de böyle sefa süreceği arkadaş grupları olsun:))

nesli dedi ki...

:) çook teşekkürler