14 Temmuz 2011 Perşembe

ben ki sevmekten hiç usanmam...

Yazlıktayız...


En sevdiğim yanı balkonda seyrettiğim şu manzara, tadını çıkaramıyorum yalan yok. Yalnız kalmak, elimde kahve belki keyfim yerindeyse bir kadeh şarap en kırmızısından ama, fonda benim şarkılarım hayaller kurabilmek hatta planlar yapmak isterdim. Biraz kitap okumak bölünmeden, filmler izlemek, saatler sürenkeyifli sohbetler etmek isterdim, denizle aram yok doydum bu sene sanırım soyuluyorum da zaten...

Dün ye dua et sev'i izledim... O filmin ya da kitabının neden bu kadar sevildiğini anlayabiliyorum, ben de kendime dair şeyler buldum kitabını okumaya tahammül edememiştim oysa ki... Ben hep bir şeyleri düzeltmek için geçmişi deşerim, belki de bir şeyleri değiştirebilmenin elimde olduğunu bildiğimden, korktuğumdan; kendimi kandırırım işte... 30 diyorum ya hani ondan di mi bu kadar aidiyetsiz ve yabancı hissetmemin nedeni ya da yaklaşan pms dönemi...

Hep sevdim ben, sevmekten hiç usanmam...

 

Hiç yorum yok: