27 Mayıs 2011 Cuma

Bugün ve bugünlerde...

Bu aralar aynı kareye ancak bu şekilde girebiliyoruz. Çekirdek aile fotoğrafı çektirmek sancılı bir süreç bizim için. Şımarıklıktan mı, sıkılganlıktan mı bilemedim ya Lal'in eli kolu ayrı oynuyor neyse photshopla üçleriz ikili sırnaşıklıkları olmaz mı :)


Hayat ve Hüzün'ü okudum son olarak. Çok severim ki ben Ayşe Kulin'i  çok şey öğrendim ben onun kitaplarından, büyük babasının hayatını takdirle okumuş dedesi için gözyaşı dökmüştüm seneler seneleeeer sonra. Sıra kendi hayatına geldiğindeyse şaşkındım sadece çok güzel şeyler ummuştum O'nun için oysa ki...

Korkutuyor beni hayat eskiden ne cesurmuşum diyorum ne gözü kara, ne umursamaz... Şimdi her adımı on kere düşünüp, sözü tartıp, etliye sütlüye dokunmadan akıyor hayat... Sağlığımı düşünüyor, yediklerime dikkat ediyorum, kendimi çokça dinliyorum... Çok şeyi kafama takıp, hiç birini dile dökmüyorum. O yüzden troid problemi çıkınca tahlilimde şaşırmadım. Konuşamamanın bedelinin bu olduğunu öğrenmiştim zamanında... Kendime hedef koydum daha çok anlatacağım kendimi sadece iyisi ile değil kötüsü ile de...

Bir de ben hiç balkona çıkmam demiş miydim?

Yazlıkta bile içeride otururum, bunca sene oturduğumuz evlerde ayak basmadığım alanlardır balkon, şaka gibi değil mi? Ama bugün yani bugünlerde çok güzel bir balkon hayal ettim. Rengarenk çiçekleri açmış, beyaz ahşap masasında mumların yandığı, duvarlarıa evin hiç bir yanına konduramadığım kuşlarımın konduğu, püfür püfür bir balkon istiyorum. Ön hazırlıklar tamam da ne zormuş şu ahşap beyaz masayı bulmak yahu...

 

5 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

okuldan aile fotoğrafı istemişler Yağmur'dan son bir yıl içinde üçümüz aynı karede yokuz :) sonunda anne-kız fotosu yolladım, kesin ne biçim aile demişlerdir :D

cokoprenses dedi ki...

kuzenim tepe home'dan almıştı beyaz masa,pembelerle çok romantik olmuştu:)

nesli dedi ki...

Bahar sen ne çok içimi rahatlatıyorsun benim bir bilsen :)

nesli dedi ki...

aaa süpersin sen demiş miydim hiç aklımda yoktu oraya bakmak :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

canımsın ;)