29 Nisan 2011 Cuma

Güzel günlerde kullanalım diye...

Aradı bir gün beni...

"Güzel Günler Atölyesi" dedi. Adını duyunca bile çok heyecanlandım ben... Bilirdim zaten çok yaratıcıydı, hani elinden gelir ya bazısının her şey "O" onlardan biriydi işte. Hep fikrini aldığım, yardımını aldığım, güzel günlerime hep eli, kalbi dokunan...

Şimdi O'da yanına katmış dostunu güçlerini birleştirmiş, hayallerini gerçekleştiriyorlar, sizin hayallerinizi gerçekleştirebilmek için...


Doğum günü, bekarlığa veda, kına gecesi,  nikah, baby shower, diş buğdayı başka kaldı mı??? Tüm güzel günlerinize ortak olmak için, o güzel günü hayallerinizdeki gibi gerçekleştirmek için çalışacaklar.

Güzel gününüzde her şeyin ucundan tutuyorlar... Bekarlığa vedanızda tacınızı hazırlıyor, çocuğunuzun doğum gününde keklerini kurabiyelerini süslüyorlar, nikah şekeri tasarlayıp, misafirlerinize hediyelikler hazırlıyorlar, bebeğinizin aranıza katılacağı o güzel günde hastane odanızı süslüyor bir sürü üç nokta sonu yok çünkü... Sadece hayal edin, anlatın gözünüzü kapatın gerisini onlara bırakın... Ağzımda bakla ıslanmaz benim yakında sofralarınıza da konuk olacaklar tatlarıyla, catering hizmeti bir sonraki adımları olacak:)

Nesini seviyorum biliyor musunuz? Copy paste değil hiç bir şey... İçlerinden geldiği, içinizden geldiği gibi... Haydi ziyaret edin, izleyin ki açılış süprizlerini kaçırmayın :)

http://guzelgunleratolyesi.blogspot.com/

Bu güzel işte bana da fotoğraflarını çekmek düştü keyifle ve hevesle, çok sevdim ben bu işi  demiştim di mi? Bu sayede beğendiklerimi çalma ve bol bol yeme hakkı da edindim. Her daim beni zevkle kobay olarak kullanabileceklerini tekrar hatırlatıp boool kazançlar diliyorum :)

 

 

Hiç yorum yok: