15 Nisan 2011 Cuma

bu günlerde...

iş çok yoğun...

ajanda kalabalık...

4 taşın birden altına soktum elimi, birinin bile "idare eder" olmasına dayanamam sanırım ama bilmiyorum da kollarım ne kadar kuvvetli...

to do list denen ismini pek havalı bulduğum merette üstü çizilmeyi bekleyen bir sürü şey sıralı...

ben yorgun ama gerçekten, hem de çok...

yaz geliyor...

ibre hiç sola kaymıyor...

hep birşeyleri alasım var ki ben bu duygumdan kurtulduğumu sanıyordum...

danteller, tüller, toz pembeler uçuşuyor içimde...

balkonumda çiçekler açsın istiyorum bir de...


 


ve ben hep gülüyorum bu haline...

ve bayılıyorum ekşimik kokulu ayaklarına...

3 yorum:

Sinem dedi ki...

Nesliii,bu anlattıklarının hepsi bende de var.enerji ibrem alarm veriyor ama boşa,onu dinleyecek bile fırsatım yok.Ama senin şu cadının hali bir an herşeyi unutturdu,durduk yere güldüm burda :))))

sevtap dedi ki...

Çok şeker maşallah.Yerim ben o ayakları yer.

burcu dedi ki...

listedekileri en kısa zaman da çizmeni diliyorum :) yoğunluklarda kolay gelsin sana ve laloş bayılıyorum ne şeker yahu bu maşallah sevgiler Nesli :) güzel haftasonları...