26 Mart 2011 Cumartesi

alt tarafı çorba aslında...

İlkler...

Önce "kocaaaaaaaaam koooooş" çığlıkları ile evi inlettiğim, ardından fotoğraf makinesi krizi yaşadığımız ve sonrasında bilumum aile bireylerini arayarak kutladığımız anlar bizim için...

Tuhaf bir huyu var deneme aşaması yok Lal'de, duruyor izliyor birden yapıyor. İlk emeklemesi mesela aylarca kıpırdamadan yatarken bir gün ortalıktan kaybolmuştu; korku sevinç arada kalmışlık...


Her akşam sofradayız malum, el hep benim tabağımda, her akşam yemeğinin ardından bir temizlik seansı... Bu çarşamba akşamı herkes her zaman ki yerinde, Lal kucağımda, tabaklar 4 tane sofrada ama bu akşam bir tuhaflık 4 tabaktada bir hareketlilik mevcut. Lal dökmek harici içiyor çorbasını ve çığlıklar ve telaş ve sevinç ve flaşlar patlıyor; temizlik ardından telefon seansı...


Erken miydi sanki dedim içimden... "Kendim" diye tutturmaların sinyallerini alıyordum da bu hareket şaşırttı beni çok. Büyüyor, keşfediyor kendini, beni, sınırlarımızı. Derya deniz ona her şey...


O minik ellere hayran hayran baktım ben, pisliğini bile sevdim ne tuhaf bir şey ya anlamlandıramıyorum anlatamıyorum... Kendi doydu bir de beni doyurdu paylaşmayı seviyor ama sadece canı isteyince :)

 

4 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

lokum işte gel de yeme o yumuk parmakları :)

burcu dedi ki...

ne güzel bir an bu lal maşallah :)) çok datlu ...daha neler yaşayacaksınız bir bilsen Neslicim :)) heranına tanık olmak seni çok mutlu edicek bu başlangıç sevgiler güzel hafta sonları...:))

nesli dedi ki...

çorbadan daha lezzetli valla bak :)

nesli dedi ki...

Bunu düşünmek bile ne heyecan verici bir bilsen :)