18 Şubat 2011 Cuma

so tell the girls...

Süprizleri çok severim
Jay Jay Johanson'u çok çok severim...
Kocamı çok çok çok severim :)


Ben hamileyken hediyemdi ona bir JJ konseri. Hamileliğimde ilk aylarımda, zor geçiyordu, bensiz gitmişti ama gece 3 gibi eve döndüğünde konseri ben de izledim çekmişti her anını benim için.

Artık o günler geçti, Lal büyüdü, biz seneler önce olduğu gibi gene sarmaş dolaş dinledik o güzel şarkıları... Herkes sussun istedik, ayakta olmuyor artık dedik, bislere kalamadık yorgunluğumuza vurduk. Bazen hafta içi hafta sonu demeden her akşam buluşan, her aktiviteye ön sıradan katılanlar hiç biz değildik sanki... Yaşlanmadık kabul etmiyorum 30 bile değilim yahu ( en azından ben), yorgunluk desen 20'de anca çıkabiliyordum işten ve resmen şehir dışında çalışıyordum falan filan.

Anneme anlattım da bu halimi "bak şimdi bana hak verdin mi?" dedi. Vermek istemiyorum, enerjim hiç bitmesin istiyorum,  daha yapacağım çok şey var, lütfen!

2 yorum:

sine'mden dedi ki...

S.O.S. mi diyosun Neslim ??? enerjin bitmez de azalır,biz bu ara ,sinemeya zaten 40 yılda bir de,aldığımız onca DVDlerimizi bile izleyemiyoruz :))

defne dedi ki...

aa 30 bile değil misin? aaa :) olgunsun ama, yazıların öyle..