15 Şubat 2011 Salı

Fevkaladenin fevkinde...

dedim Bengi'nin son fotoğraflarına baktığımda...


Benim içimde bir ben var ki o da böyle Bengi gibi bir gün tütülerle gezmek, bir gün çok şık bir iş kadını imajına bürünmek istiyor. İtiraf etmek gerekirse o kadar cesur değilim daha da önemlisi  tartıda gördüğümüz rakamlar da aynı değil... O  gün gelirse Bengi'nin dolabını kendime copy paste yapmak sureti ile ele geçirmek isterdim :)

Bengi artık profesyonel bir ajansla çalışıyor, styling yapıyor, her gün benim bayıldığım kreasyonlarını ve ilham veren tüyolarını blogunda paylaşıyor. Son olarak yaptığı profesyonel çekime ba-yıl-dım!

Gerçekten takip etmeye değer bir moda blogu, kaç kişiler ki şunun şurasında;)

Bengi'nin blogu http://www.bngstyle.blogspot.com/
Bizim daha önce yaptığımız amatör çekim ise burada...


1 yorum:

Rozerin'in Annesi dedi ki...

harika gorunuyor...benimde hayalim boyle, zayif olmak ve boyle ciciler giymek..:=(( insallah bir kac aya kadar gerceklesecek...optum..