4 Ocak 2011 Salı

Sıkı can çıkmaz diyen kimdi?

Bugün şıp şıp yağmur vururken üstüme, yağmurdan değil de denizin o tuzlu suyu ile ıslanmak istedim ben. Bu sene de aşık olur mu suya Laloş acaba yoksa değişken midir su sevdası? 6 ay mı kaldı yaza çok var di mi?


Nasıl büyümüş şu bir kaç ayda, yürümüyor onu bırak emeklemiyordu bile fotoğrafın zamanında... Dişlerin patlamasını bir kaç gün var ama yanaklar şişkoluktan patladı patlayacak :)

Şimdi burnu sümüklü, bol hapşuruklu; sol bileğindeki boğumunda her baktığımda içimi acıtan bir yanık yarası sanki iyileşeceğine daha da azan...

Her şey üst üste mi gelir?

Gelsin de O'na gelmesin dedirten bir iç acısı. Hem o hem ben kötü geçireceğimize günlerimizi, keşke ben geçirsem de bitse gitse dediğim günler bunlar ve gerçekten içimde kabullenmekte sıkıntı yaşasam da sırf beterinin korkusuna "buna da şükür" deme ihtiyacı.

Sıkı can iyidir çıkmaz derler di mi? Ömrüm uzun olacak benim...

Günlük tutmaya başladım seneler sonra yeniden, yatmadan önce bir iki satır konuşamadığım içimde kalmasın diye... Bazen diyorum kardeş midir ilacı insanın? Hiç bilemeyeceğim sanırım.

9 yorum:

yalnızyakamoz dedi ki...

yanık yeni bir yanıkmı buna çok üzüldüm benim kızımında bacağında vardı şu an hala izi var ve her bakışımda içim acıyor bu duyguyu iyi bilirim bende yaz gelsin istiyorum biraz önce ama bu nasıl olcak bilmiyorum

Sümeyye dedi ki...

çok geçmiş olsun yanık için üzüldüm..Allah beterinden saklasın,bir daha hiç göstermesin...

Seddosh dedi ki...

meleğinize geçmiş olsun..
son cümlenize katılıyorum..Kesinlikle ilaç gibi geliyor. az önce ne zaman doğum yapacağımı öğrendim,ilk aradığım ablamdı haberi vermek için..
Ama olsun,bizler de sizin iyi-kötü anlarınıza ortak olmaya hazırız..
Sevgiler..

Duru Ecrinin Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Bir daha yaşamazsınız inşallah.

ece ve annesi dedi ki...

geçmiş olsun.ece de sümüklü bu aralar...
kardeş konusunda üzülme bence periciğim,ben de 1 tane var aman aman...
"senin yüzünden eceye kardeş yapmayacağım" diyorum ben ciddi ciddi

çokoprenses dedi ki...

geçmiş olsun:(boğumlara nazar değdi:(

sine'mden dedi ki...

noldu sana kuzum yaa bu aralar???
haydi artık toparlan,yaza 6 diil 5 ay kaldı haziranı sayma,o bizden :)))

keyf_i sibel dedi ki...

geçmiş olsun. yanık olayı ne zaman oldu.hay allah nazarlara geldi kuzucuk desene...

hayallerimin izinde dedi ki...

çok geçmiş olsun, Allah tüm kötü anlardan korusun göz bebeğinizi..kardeş midir ilacı diye sormuşsunuz ya, benim için kardeş herşeyin ilacı, iyi ki 2 tane ablam var dediğim anlar o kadar çok ki.. ama kardeşiniz yok diye üzülmeyin, bakın bloglarımızda herşeyi paylaşabiliyoruz :)