21 Aralık 2010 Salı

only happy when it rains...

Güzel başladı gün, gri ve yağmurlu...
Çok soğuk ve ıslak değildi ama...
Benim için sıcacık aslında...


Biri liseden arkadaşım, biri üniversiteden aynı evde yaşadığım, diğer ise arkadaşımın eşi -değil ama sadece...
Peki biz nasıl böyle bir araya geldik, sıfatlarımızı unuttuk, şimdi hatırlamıyorum inan...
Ama neyse bizi bir araya getiren, şükretmemek mümkün mü...


"Kız günü" diye bir şey vardır benim hayatımda...
Süslenip çıktığım...
Kendime yetecek kadar eşya yanıma aldığım...
Ellerimi cebime sokabildiğim...
İstediğim yerde kahvemi içip,  tabağımı paylaşmadan bitirebildiğim ve doya doya dedikodu yapabildiğim bir gündür o...
Ve Beyoğlu'nun çoğu yerinin anısı vardır bende anmaktan mutlu olduğum...



Biz çok gezerdik Özgeyle...
Şu İstanbul'da girmediğimiz sokak arası azdır herhalde...
Öylesini severdik biz, bizim sokaklarımız, manzaralarımız, banklarımız, duvarlarımız, köşebaşlarımız vardı...
Ben o keşif ruhumu kaybetmesem de farkettim ki eskisi kadar cesur değilim ıssız sokaklara dalarken...
Kötü bir şey mi acaba... 






Akşamı süprizdi bu günün...
Süpriz yaptığını sananlara da süprizdi...
Kızlar gününü sevdiğimiz kalabalıkla bitirdik bu sefer...


Rengarenk, kahkahalı, sıcacık bir gündü...


Ve ben pazar sabahına kurabiye yaparak başladım, iyi ki doğdular diye...
İyi ki..


5 yorum:

Elvan dedi ki...

Süpermiş... Bizimde kızlar günümüz olurdu özellikle üniv. yıllarındayken, beni alıp o eski günlere götürdün... :)

Sémy dedi ki...

Ne kadar güzel dostluklar bunlar.Fotografın içine sızasım geldi :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Bende aranızda olmak isterdim.

Çiğdemmm dedi ki...

aynen yukarıdaki yorumlara katılıyorum.. Fotoğrafa sızasım geldi.. taksim'e ışıklar içine gidesim.. kahve içesim.. dedikodu yapasım.. ahh n'aptın bana yaaa :(

poh poh perisi... dedi ki...

Elven şimdi benim için daha kıymetli evli ve çocuklu olunca :)

Semy çook teşekkürler...

Zeynep :) teşekkürler

Çiğdem Yankıyı babaya pasla ve at kendini sokaklara öyle iyi gelecek ki bak gör!