30 Kasım 2010 Salı

Size "lal tostu" ikram edeceğim alakasız bir biçimde...

Çok lezzetli...

Gerçekten!

Çok da normal değiliz kabullendim bunu; böyle şeylerle uğraşırız biz evde seve seve :)

Neyse...


Bendeki bu depresif halin adı troidmiş... İçim rahatladı desem yeri... Kilonda bundandır dedi sevinmedim de ne biliim adı varmış, boşuna değilmiş bu yorgunluk, halsizlik, keyifsizlik, lik, lik...

Şimdi salon gözümde taşınınca hiç dokunmadım ona; sehpadan, tv ünitesine her şeyi kaldırdım Lal için ama olmadı oda boşaldıkça sevmemeye başladım onu... Evini sevmeden olur mu???

Baştan başlamalı dedim, kara kaplıyı aldım elime yazdım çizdim, google amcaya sora sora, sakladıklarıma baka baka kurdum kafamda yeni odamızı... Şimdi hareket vakti önce kabası, sonra boku püsürü aynı evlenmeye çalıştığımız zamanlardaki gibi, hala en az onun kadar heyecanlı...

Çok güzel olacak şimdiden sevdim ki ben onu...

Şimdi ben hastayım ya kayınvalidem bana sarma sarar mı sizce?? Bence sarar ben olsam bana sarardım :)

6 yorum:

bozbek dedi ki...

bence sarar :) ya da dolma da sarmasın sana da sarmasın yetmez mi sence :)))

sine'mden dedi ki...

sarabilsem bende sana sarardım valla :)) dolma yoksa sen yine bu akşam tost ye bence.troid ihmale gelmez haberin ola...

YILDIZ dedi ki...

Geçmiş olsun..
Merak ettim yeni planları;)

CherrybLossomgirL dedi ki...

ay vallahi kayınvalideye bakar bu durum :) umarım iyi kayınvalideye sahipsiniz. yoksa sarmazlar, sardırırlar maşallah

sevgi tuncer dalgıç dedi ki...

ayy kıyamam canın sarma mı çekti? ben sarayım sana sarma:))))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Böyle keyifli bir gelinim olsa hemen sarardım, sarmasını bilmiyorsam kursuna giderdim:))sevgiler, sinem