24 Kasım 2010 Çarşamba

sadece...

Kafam karışık biraz...
Ne yapsam üzerime sinmiş bir memnuniyetsizlik hali...
Hep sanıyorum ki, o bir şeyi halletsem bitecek geçecek gibi...
Bayadır geçmiyor ama...

Bir kaç kozum var... Gidilecek yerlerim, dinleyecek şarkılarım, gezilecek müzelerim var ve yiyeceğim yemekleri biliyorum, denemek istediğim tarifleri de...
Durmamalıyım ben... Sakinliğim beynimi kirletiyor niyeyse...

Ben ki hep başkalarını suçlarken yapamadıklarım için, sanırım suçlusu benmişim, kabul ettim bugün bunu ben...

4 yorum:

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Kabullenebilmek de büyük bir adım..:))))

çokoprenses dedi ki...

eğer o şeyi yaparsan geçecekse ve de eminsen yap:)ya da sen en iyisi gez toz dinle,belki de herşey farklı olur:)

Ferah Gülşen dedi ki...

Neslicim, ruh halimi nasıl anlatsam diyordum, sen tercuman oldun...al benden de o kadar yani :). ne yapsak acaba?

poh poh perisi... dedi ki...

Pınarcım devamı geliyor gibi gibi sanki :)

Prensescim toparlıycam biliyorum eeen kısa zamanda :)

Ferahcım depresyonda mıyız neyiz yaa hiç sevmedim bu halimi...