1 Kasım 2010 Pazartesi

Bu hafta sonunda Lal...


Ne çok gün birlikteydik.
Ne iyi geldi bize...
O yüzden atıldı belki de ilk adım...
Tutunmadan, tek başına, cesurca!



Öske geldi mıncıklamaya,
Ciciannesi, Naz, Can...
Sonra halası, babanesi...
Oynamak denmez kudurdu, kudurttu...
Uyku ne unuttu, o ne mutluluktu... (Şiir mi yazsam acaba :))
Benim gibi o da çok seviyor kalabalığı, sesi...
Ve hediyeleri :)


Ben dukana devam.
Biz de yemek yiyenler de nasibini alıyor...
Yaptığım salataya makarnayı ilave ediyorum tatatataaa :)


Birazcık evle de oynadım.
Sıkıldıklarımı kaldırdım, unuttuklarımı çıkardım.
Şımardık birlikte...



Güzeldi çoooook güzel!

15 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

Aman ne guzel. Allah nesenizi arttirsin.

Duru Ecrinin Annesi dedi ki...

saçlara bak ilk resmine bayıldım. Son resimdede gel gıdığımdan öp diyor. Gözünüz aydın ilk adımlarda atılmış. Eeee artık laloş büyüyor.

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Çalışan anne olunca, çocukla - evle vakıt gecırmyı ozluyormus insan.ben de öyle oldum bu bayram tatılınde ! ne yemkeler - ev duzenlemelerı - ece ıle oyunlar parklar ...bıtmedı sankı :)

bu arada maşallah dıyelım ilk adımlarına Lal'imizin :P
Anne evde olunca, kalabalık yürüyenlke de olunca evde, cesaretlenmiş bebe:D

annesininoglusu dedi ki...

çok tatlı ya:))

Ece dedi ki...

herşey ama en çok ilk adım hayırlı olsun :)

sine'mden dedi ki...

ççoookk güzell :) neşeniz bozulmasın :) o fındık burnunu yerim:)

cecilia dedi ki...

oyy ben onun ağzını yerimm, maşallah lal'e, uyusun da büyüsün ninni tıpış tıpış yürüsünnn ninnii diyorumm ve mıncırıyorum yanaklarından :*

Deniz dedi ki...

zeytin gözlü şirine:))


yeşil kuşlara da bayıldım

Sümeyye dedi ki...

maşallah Allah neşenizi arttırsın :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bayıldım bayıldım :D
sana,
Lal'e,
eve...
ve salataya :)

Hande dedi ki...

Saçlar süper olmuş..
İlk adımınızı kutlarız..

Defne Kızın Anası dedi ki...

ilk adımın arkasıda gelir inşallah annesi. beraber geçirilen her an öyle özel ki insan doyamıyor.

poh poh perisi... dedi ki...

Bayram kombesi çok teşekkürler amiiin:)

Duru Ecrin'in annesi büyüyor değil mi... su gibi zaman su...

Mine aynen öyle ne kıymetli evde geçen bir gün... ama o ilk adım ne heyecan , ne mutluluk...

Annesinin oğlusu sizin tatlılığınız :)

Ece çok teşekkürler :)

Sinemcim ye yee yenmez mi :)

cecilia ısır bir de çok tatlı :)

deniz çok teşekkürler ben de hastayım ona ve tüm kuşlara :)

sümeyye amiiiin :)

Baharcım canım çok teşekkürler

hande saçlar en doğal hali :) çok teşekkürler

defne kızın anası heyecanla bekliyoruz :) çok teşekkürler

pofiş♥ dedi ki...

:)

nesli bişi sorsam kızarmısın ki:)

o kuşlu kase nerden ki sanki paşabahçe gibi:)

poh poh perisi... dedi ki...

pofişşş kızmak ne demek :) paşabahçe canım o doğru tahmin :)