20 Ekim 2010 Çarşamba

hamarat atölye...

Hamarat Atölye açıldı demiştim ya...

Kutladık hep birlikte...



Ne zamandır fotoğraflarına bayıldığım güzellikleri yakından gördüm sonunda...
El emeği hepsi, nasıl da güzel ve farklı...
Düşündüm de ben hiç böyle özel bir kart ile kutlanmadım, ne mutlu olurdum kim bilir :) 
Sevindirmeli en az benim hayal ettiğim kadar sevdiklerimi bu güzelliklerle...


Parti organizasyon kısmı ise ayrı bir dünya... 
Gene farkettim ki benim hiç böyle süslü püslü bir doğum günüm olmadı ama yoktu di mi bizim zamanımızda böyle hamarat anneler. Pastanın üstüne gül kondurulunca doğum günü pastası olurdu, sonra kapışırdık kim kemirecek onu diye :)


 Süs püs bol miktarda bu çatının altında. Karıştırılacak o kadar çok şey var ki burada...


 Hele o desen desen kumaşlar... Ne bayılacağım şeyler yaratılacak o güzelliklerden kim bilir...


Programı inceleyin sitesinden, kim bilir belki karşılaşırız bir atölye çalışmasında ne güzel olur değil mi :)




6 yorum:

Ece dedi ki...

şahane bir atölye olmuş burası :) rengarenk! pastanın üstündeki gülü hakikaten herkes kapmak isterdi bir zamanlar...

Aslı dedi ki...

Çok güzel çok... Keşke İstanbul'da olsam da gelebilsem:(

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

herşey çok güzelmiş valla sevgiyle kal:)))

Hande dedi ki...

Süper gözüküyor çok hoş..
Bu arada ben de hep o gülleri yerdim.. Beril de şeker hamurunun uç uç böceğine saldırdı kendi doğum gününde..Dikkat et genetik geçişli bir durum oluyor bunlarda..

sahika dedi ki...

aa, biz orada karşılaşmışız da ben Lal'i nasıl tanıyamamışım.. Üzüldüm şimdi..

poh poh perisi... dedi ki...

Ece mutlaka gitmelisin :)

Aslı belki bir gün neden olmasın :)

Gökkuşağının rengi çok sevindim beğenmene...

Hande ne kıymetliydi di mi :) Şimdi neler neler var ya...

Şahika ya evet çok üzüldüm şimdi :( Başka sefere belki de neden olmasın di mi ama :)