24 Temmuz 2010 Cumartesi

gece yarısı mimi...

Canım kuzum Durucuğumun, blog aleminin en pretty en cool annesi mimlemiş beni, sevmem mi çok severim :)

Felsefem: Rüzgar nereden eserse :) Fazlaca koyver gitsinci, fazlaca senaryocu olur mu oluyor işte

Hayat:Adil değil...

Çocukluk: Benden değil ondan dinle...


Güneş: Bu sene küstük seneye belki barışırız :)

Gözler: Gözyaşı...

Yıldızlar: Benim gönlüm sarhoştur onun altında...

Güzellik: Baktığım her şeyde her yerde olsun isterim... İçi de dışı da güzel olsun yahu :)

Sevgi: Sevmezsem olmaz, öyle tutunuyorum ben...

Aşk: Ne çok düşündüm, anda saklı...

Müzik: Tüm yaşanmışlıklarımda duyarım...

Dost: Sorguladığım bir kavramdır kendisi, çok zaiyatı var ben de...

Para: Sabah 06:15 te kalkma sebebim...

Zaman: Su gibi akarmış ben yeni fark ettim...

Kadınlar: En keyifli muhabbetlerin kaynağı...

Savaş: En çirkin kırmızı...

Ağlamak: Gülmek kadar normal değil mi? Bir de gözler kızarıp ağız sağa sola kaymasa daha estetik olacak ya da sorun bende :)

Deniz: Bakması bile mutlu eder...

Ayna: Çok dürüst...

Hayal: Gerçekleşirse güzel, gerçekleşemiyorsa sıkıcı...


Bu beni tahmin ettiğimden çok düşündüren mim için canım prettyime bir kez daha teşekkür ederim ve benim kadar keyif almasını umarak aramıza yeni katılan  Papillon'a gönderiyorum :)

2 yorum:

"PRETTYCOOL" dedi ki...

geceydi ya ondan bu kadar düşündün,yoksa sen şapırtana hemencecik yapardın:)güzel iltifatların için çok teşekkür ederim neslicim,çok tatlısın,ve gene tüylerim diken diken okudum bir yazını daha...ve sonlardırdım,hayat hep gülsün sana ve laloşuma cnm...

öykününannesi dedi ki...

çok çok çok nefiss....