19 Mayıs 2010 Çarşamba

Fırında tavuk denemesi...


Akşam yemeğine şöyle pratik bir atmasyon yapayım dedim ortaya bu lezzetli tarif çıktı ben de sıcak sıcak yazayım istedim...

Derin bir kabın içerisine
Kızımın organik patatesinden 2 tanesini küp küp doğradım
Organik havucundan da 1 tane ödünç alıp küp küp doğradım
Superfresh bezelyelerden de bolca koydum
2 parça göğüs etini kuşbaşı doğradım
Üzerine zeytinyağı gezdirdim
Tuz, kekik, 3 renk biber serptim
En son da bir paket krema koyup iyice karıştırdım
Fırına dayanıklı bir kaba koyup
Önceden 180 dereceye ısıtılmış fırında yaklaşık 45-50 dakika pişirdikten sonra
Üzerine bolca kaşar ilave edip eriyene kadar pişirmeye devam ettim
Sonra da bir güzel afiyetle yiyip, tebrikleri kabul ettim :)

Afiyet olsun...

9 yorum:

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Nasılda güzel görünüyor karnım tokken bile canım istedi.Afiyetler olsun elinize sağlık.Sevgiler...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

kremanın girdiği her yemek bence enfes ellerine sağlık :)

ve kuzucuğun bu ödünç sebzeleri ne olacak ama :)

sine'mden dedi ki...

ellerine sağlık canım:)
3 renk biberin 3.aklıma gelmiyoooo...

poh poh perisi... dedi ki...

Mine çok teşekkür ederim :)

Elçin'cim sorma ben de çok kremacıyımm :) Ödünç aldım geri vericem ona, annesi babası aç mı kalsaydı bitmiş napalım :))))

Sinemcim kara biber, kırmızı biber, yeşil biber üçü bir arada top top, değirmenden geçiriyorsun :)

defne dedi ki...

valla tebrikleri de kalorileri de kabul etmişsindir yani o akşam :)) harika görünüyor ama krema-kaşar, fenaa ;)

poh poh perisi... dedi ki...

Defnecim bu benim için rejim yemeği kategorisindeydi diiim, sen gerisini anla :))))

defne dedi ki...

yaptım bugün :) çok güzel oldu eline sağlık :) sonra da milföylü tavuğunu da deneyeceğim :) ( domatesle tavuğu aynı anda milföye nasıl sıkıştırırım bilmiyorum ama ) :)) gerçekten çok güzel bi yemekmiş, ben de yazayım blogumda :)

poh poh perisi... dedi ki...

defnecim afiyet bal şeker olsun :) domates kaşarla bir araya gelince çok sulu olmuyor, milföyü koy masaya, önce domatesi koy, üstüne butu koy, zarf gibi düşün açık kalmayacak şekilde milföyü birleştir, birleşme yeri alta gelecek şekilde tepsiye koy yaparsın kesin sen :)

defne dedi ki...

ah tamam çok sağol, onu da deneyeyim yalnız olmadığım bir gün :))