16 Nisan 2010 Cuma

Follow the white rabbit :)



Lal'li gezmelerin en özellerinden biri için tarih atıyorum 14.Nisan.2010...

İlk defa anne kız birlikte, tek başımıza dışarı çıktık :)
Günler öncesinden heyecanı sardı beni, minik minik senaryolar yazdım hazırladım kendimi. Plan belliydi. Önce yeni taşınılan semtin taksi durağı bulunacak ki bu görev tabi ki kocişkoya verildi :)
Lal sultan çok güzel giydirilip süslenip püslenecek, en zevkli kısmıydı yarım saat fotoğraf çekme süresi de ekleseymişim keşke :)
Çanta hazırlandı, bol oyuncak, az ağırlık alındı, kendim için cüzdan ve telefon yeter dedim...
Kucakta mı gitse yoksa ana kucağını mı alsam diye yaptığım beyin fırtınasının sonucunda ana kucağına kuruldu Laloş... Çok yerinde bir kararmış böyle evden çıkarken ki ayakkabı bağlamasından kapı kitlemesine varan bir süreç bu, ödeme yaparken falan çok rahat ettim...
Sonra taksiyi aradım, bebişle ineceğim bekletmeyin beni dedim :)
Ve çıktık evden...
Tamam gittiğimiz yer hastaneydi sadece ama olsun... Gayet keyifli vakit geçirdik, 5 aylık kontrolümüzde güzel geçince değmeyin keyfimize... Sınırda almış kilosunu Lal, tontişlik gidiyor galiba :) Genel muayenenin ardından, uzanma kontrolünü yaptı doktorumuz, taban kontrolü ardından; düz taban mı değil mi diye değilmiş, sebze çorbamızın tarifini verdi az kilo alımı olunca başladık ek gıdaya(bunu ayrı bir postta paylaşacağım sizinle :) ), yüz üstünde yatsın ara ara diye hatırlattı, üstüne bir de pnömokok aşısını çakıp idrar tahlili için gönderdi bizi... Tam 3 saat kaldık hastanede, Laloş çişini yapsın diye bekledik. Biraz uyudu, biraz millete laf yetiştirdi, azcıcık sütünden emdi, sonunda çişi teşrif edince yaptık ödememizi, gene çağırdık taksimizi döndük evimize... İşte bu kadarcıcık, günlerdir stres yapmaya değecek hiç bir şeycicik yokmuş; ben artık Laloşumu alır her bir yerlere giderim kimse bizi tutmasın lütfen :)

Tahlil kötü çıktı o gün, çok uzun bir geceydi benim için... Çok korktum kötüyü düşünmemek istedim ama kovalayamadım da ertesi gün bir de sondayla yapalım dedi meşhur profesörümüz, içime sinmiyor dedi... İyi ki de sinmemiş bir gün arayla alınan idrar için tertemiz bir sonuç var artık elimizde!!! Çıtır anne tavsiyesi mi dersiniz, ağzı yanan anne mi dersiniz evet zor oluyor ama böbrek ile ilgili tedavilere başlamadan önce poşetle yapılan idrar tahlilinin sonucu kötüyse bir de sonda ile olanını isteyin... İşte size bir örnek... Daha bitmedi sintigrafimizi yaptıracağız, tahlillere de devam ama artık içimiz rahat... ÇOK ŞÜKÜR...

5 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

bak sana telefonda dediğim gibi güzel haberle geleceğini biliyordum:)

keşke bende gelseymişim hastaneye ya ...kuzucukla keyif yapar onu oyalardım :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

oh canım şükür ki iyi çıkmış sonuçlar. ben hala Yağmur'la tek çıkarken dışarı panik olurum :( nedense?? sen iyi yapmışsın şimdiden alışmakta fayda var :)
tavşanı öperim çok çok annesi

poh poh perisi dedi ki...

Elçin'cim canım benim senin verdiğin moral öyle iyi geliyor ki bünyeme çok çok sağol canım...

Bahar'cım ben de yürüyünce daha kolay olur diye avutuyordum kendimi :)

Yazar Çizer dedi ki...

hijyen kurallarına dikkat ettikten sonra poşetle idrar almanın bir yanlışlığı yok. ancak sonda ile idrar alma işleminin kendisi de zaten sonrasında bir enfeksiyon sebebi olabilir...

poh poh perisi... dedi ki...

yazar çizer dikkat edildi mi işte:( bir gün arayla aynı kişiden bu kadar farklı sonuç çıkamaz beni rahatsız eden o...