1 Ocak 2010 Cuma

Tavuklu mantarlı makarna...


Acıktım...

Bu saatte yemek yenmeyeceğine göre bari dedim gözüm doysun, geçenlerde yaptığım bu güzelliği blogumda paylaşayım...


Aman Allah'ım!!! 2010'un ilk yazısı yemek tarifi mi???

Offf ben bugün rejime başlayacaktım bir de :(

Sinirim bozuldu şimdi...

Neyse ben gene de 2 kişilik tarifimi yazayım...


Malzemecikler...


2 adet kuşbaşı doğranmış but

orta boy 10 adet mantar

krema

yarım paket makarna (bunun orjinali fettucini ile oluyor ama ben evdeki ıspanaklı ve sade dönenceleri karıştırdım)

kaşar rendesi

tuz karabiber


Tarifimiz...


Makarnalar haşlanarak pişirilir

Tavada zeytinyağında tavuklar pişirilir

Ardından ince doğranmış mantarlar ilave edilir

Suyunu çektikten sonra da krema...

Tabağa önce makarna (haliyle:) ) üstüne de hazırladığımız sos konur

Kaşarlanıp ve karabiberlendikten sonra afiyetle yenir...

7 yorum:

azzzra dedi ki...

gece gece bu yapılır mı yaa :))
kalkıp yapmamak için kendimi zor tutuyorum allahtan mantar yok suanda kendimi öle teselli ediyorum mantar yok eksik malzemeyle olmaz otur oturdugun yerde die :)

şehnaz dedi ki...

MÜKEMMEL BİR GÖRÜNTÜ VE LEZZET OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM...ELLERİNE SAĞLIK.....

fazi dedi ki...

benim de diyet yapmam gerek :( hadi diyet yemek tarifleri bekliyoruz :)

poh poh perisi dedi ki...

azzzra ben de çok acıkmıştım napiiim bari gözüm doysun dedim :)

şehnaz çok teşekkürler benim dışarıda yemeği çok sevdiğim bir lezzetti evde daha da güzel oluyormuş...

fazi yaa böyle güzel diyet yemekleri yok ki ama :)

ensar bera'nın annesi dedi ki...

favorilerimdendir:)

İki Deli Kadin (Nuray) dedi ki...

kaşar yerine permesan dene derim...

sonuç mükemmel

poh poh perisi dedi ki...

ensar bera'nı annesi her gün yiyebilirim :(

Nuray çoook haklısın ama evde yoktu :)))