8 Ekim 2009 Perşembe

Showerımın assolistleri....


Showerıma damgasını vuran kurabiye ve cup cakeler bon bon butik markalı idi... Ben de Hande'nin dediği gibi koca göbeğimi soktum süsleme kısmına ama napiim çok eğlenceli bir iş bence :) Çok emek harcadı sağolsun arkadaşım ee cicianne olmak kolay diil :) ama karşılığını fazlasıyla aldı bence, çocukların çıldırmasının yanı sıra kızımın teyzeleri tarafından da çok beğenildi, ortak söylem şeker hamurlu ürünlerin genelde güzel göründüğü ama hem böyle şık hem de böyle lezzetlilerini hiç yemedikleri yönündeydi...

7 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

çook sevimli..ben de yeseydim keşke :)

a. gizem dedi ki...

hımmm gercekten süper lezzetli gözüküyolar :)

poh poh perisi dedi ki...

Zeynep'cim gönderirim ben sana ne demek :)

Gizem'cim tavsiye edilir çok hoş oluyor sunumu gerçekten :)

NAZ'LI HAYAT dedi ki...

ne diyeceğimi bilemeden sadece içteeeeennnn ve derinden teşekkürlerimi sunuyorum sana.Kapış kapış gitmesi ve herkesin AAAAAA , AAAA , AAAAA diye tepkileri beni bednen aldı götürdüüü;:)))

sağlıklı günlerde yemek dileğiyle inşallah....

didem dedi ki...

Neslicim her şey süperdi. hepinizin ellerine sağlık. Handecim senin de kurabiyelerin keklerin gerçekten muhteşemdi.
Bu arada ben kurabiyemi orda unuttum ya aklım da orda kaldı. bak gelip alıcam saklayın ona göre :)))

Bir de bende istiycem o muhteşem kurabiyelerden en kısa zamanda haberiniz olsun. Handeye duyurulur :))

EBRULİ dedi ki...

Çok güzel çokkk.Yemesi de güzeldir eminim :)afiyetler olsun.

poh poh perisi dedi ki...

Didoşum sen iste yeter sebastian anında 10 tepsi yapar :)

Ebruli'cim çok teşekkürler :)