17 Ekim 2009 Cumartesi

Mimli peri...

Pofişcim mimlemiş beni, çok da iyi etmişşş :)

1.Bloğuna neden bu ismi verdin?

Çok düşünmedim aslında blog yazmak istiyordum, e hadi başliim bir yerden dedim, kocişle telefonda konuşuyorduk ekşide e hali diye bir entryim vardı sevdiğim bir entry mdi, "aaa e hali olsun" dedim o da "o ne be" dedi:) ben de "olsun olsun" dedim oldu :)

2.Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?

Cevap veriyorum yok :) olmalı mı acaba yaw şampanya ve çilekle ne yazılar yazarım ben aslında bir ara deniim :)

3.En son satın aldığın garip şey?

Oda nemlendirici aldım Tefal'den bebiş için, pek garip olmasa gerek... O gelene kadar biz test edicez ama :)

4.Şeker gibi olduğun anlar?

Alışveriş ve yemek sonrası tadımdan yenmem :)

5.Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?

Yakın zamana kadar "çocuk ne zaman?" sorusuydu, susturduk milleti Allah'a çok şükür. Ben sevmediğim insanların sorduğu her türlü soruya uyuz oluyorum sanırım :) Sevdiklerim herbirşeyi sorabilirler hatta sorsunlar geyik olur muhabbet olur :)

6.Seksin sendeki rengi?

Bu çok komik bir soru yaw rengi mi olurmuş :) Olsa olsa beyaz olurdu hepsi var içinde :)

7.Aynaya bakınca gördüğün?

Koca göbüşüm... Bu aralar yüzümden önce karnıma bakıyorum :)

8.Kendini okutan blog dediğin?

Ben blogların sürekli güncellenen, canlı olan, her telden çalan, görseli bol olan, paylaşmayı seven, öğreten, copy paste olmayanını, bir de yorumlarını kaale alanını severim :)

9.Bu blog sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?

Kanyon, Bağdat caddesi, Ortaköy, Beyoğlu ve bu aralar bilumum bebek mağazalarında beklerim efenim :)


Ay pek keyifliydi bu tekrar teşekkürler Pofişciiimm :) Ben de başımın belası, kızımın ciciannesi Hande'ye gönderiyorum...

Hiç yorum yok: