7 Ekim 2009 Çarşamba

Lal kızımın hatıra defteri...


Çok dolaştım, çok araştırdım ama bir türlü kızıma göre bir hatıra defteri bulamadım, hal böyle olunca kızım hatırasız mı kalsın yani mümkün mü :) Önce adının hakkını verecek derecede bir kırmızı defter buldum, malum okulların açılma dönemi olduğundan bulmam pek zor olmadı... Sonra yazmıştım ya hani burada annemin ganimetleri arasından bol miktarda kurdale, pul, boncuk temin ettikten sonra başladım hayal etmeye... En önemli amacım defterin kapağında duran kocaman logoyu kapatmaktı. Kızıma özel olsun istediğimden en kalın boy kurdaleye L harfini işlemeye başladım pul ve boncukla, pul işleme kısmı biraz zahmetli benim gibi simetri takıntısı olan biri için özellikle... Ben de önce bu pulları bir güzel yapıştırdım kurdaleye ve sonra üstünden boncukları işledim. A harfini de kurdaleden yaptım ortasına da siyah kurdale ile fiyonk attım... İlk başta direk isminin yazdığı kurdaleyi yapıştıracaktım ama sonra vazgeçip harfleri kesip yan yana yapıştırdım... Boşluklar için ilk başta renk renk kurdaleler düşünmüştüm ama ı ıh hiç hoş olmadı, ben de gene kırmızıya yöneldim farklı tarz, kalınlık ve boydaki kurdalelerden fiyonklar yapıp yapıştırdım boşluklara ta taaa işte kızımın hatıra defteri hazırdı. Buydu işte gene ben yaptım gene ve çok içime sindi...
Benim gibi tembel biri için bunları yapabiliyor olmak çok mutluluk verici, kızımla birlikte kendimi keşfettiğimi hissediyorum ve bu halimi çok seviyorum :) Annelik şimdiden bana yarıyor hissediyorum bunu...
Bence bebeğiniz için mutlaka sahip olunması gereken bir şey hatıra defteri... Ben daha showerımda yazanları okuyunca öyle duygulandım, mutlu oldum ki, o da seneler sonra kendisinin böyle hevesle beklendiğini daha doğmadan çok çok sevildiğini öğrendiğinde çok mutlu olacaktır eminim. Bu mutluluktan niye mahrum kalsın ki :)

8 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

böle defterler çok hoş oluo bence de..

dağlar kızı dedi ki...

Çok güzel olmuş, eline sağlık. Lal çok şanslı bebek senin gibi marifetli ve zevkli annesi olduğu için:)

Syhn dedi ki...

bencede kesinlikle yapılması gereken bişi. gelecekte paha biçilemez bi defter olacak senin ve kızın için.

poh poh perisi dedi ki...

zeynepin sesi, kesinlikle katılıyorum...

dağlar kızıcım, çok teşekkürler çok mutlu oldum inan

syhn, gerçekten öyle, hele kızım da bana benzerse böyle şeylere çok çok fazla değer verecektir:) ben biriktiririm mesela herşeyi sinema konser biletlerini, seyahat biletlerini, otel bilekliklerini, bazen bir sakız kağıdını bile :) ona da bir kutu yapmaya başladım bile:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ellerne saglık ılerısı ıcın cok guzel bı yatırım bence

poh poh perisi dedi ki...

Evet edicim yaa daha neler neler yapcam ben kızıma :)

banyosuyu dedi ki...

Defter çok tatlı olmuş ellerinize sağlık.
ben defterin üzerinde durduğu şeyi daha çok merak ettim. sehpa mı o?

poh poh perisi dedi ki...

Merhaba banyosuyu :) o şey bir sehpa, kocam yaptı hemde, aynı zamanda benim bir çok fotoğrafımın fonu onunla ilgili bir post sözüm var zaten bu hafta yaziim ben geciktirmeden:)