20 Ekim 2009 Salı

Hamarat diva yayında...


En hamarat diva, Hanimish Enhar'ın güzel projesi dün 19.10'da, saat 19:10 da dünyaya gözlerini açtı...

Sevgili Enhar biz bloggerları unutmadı sitesinden takip edenler bilir bizi de bu heyecanına ortak edip, hamarat ilan etti. Hepimiz için süprizdi hamaratların kimlikleri ya da ben kandırıldım :)))) Dün diğer hamaratları da görünce iyi ki dedim ben de buradayım... Ben de hamaratım diye demiyorum gerçekten çok güzel ve keyifli bir site olmuş emeği geçen herkese teşekkürler ve yayın hayatımızda başarılar...

Kısaca cumaları ben de hamarat divadayım beklerim efendim:)

3 yorum:

hanimish dedi ki...

canım benim, güzel oldu di mi? bak daha neler neler yapacağız beraber....

poh poh perisi dedi ki...

ay inşallah canım benim çok umutluyum :)

HaNdE... dedi ki...

bebişim takipteyiim :)