19 Ekim 2009 Pazartesi

Dikmeye devam, gene çanta yaptım...

İlk çanta denememin ardından ilk siparişim anneciğimden geldi... Ben de zevkle kumaşını seçip, bir bebek bakım çantası da ona diktim bu pazar. Hatta bu kumaş benimkinden daha güzel geldiğinden gözüme zaman içerisinde hacılayabilebilirim :) Bu arada kumaş şu yazımda daha önce değindiğim kumaşçıdan , hani adını bilmediğim ama tarif edebileceğim...

Bu denememde anladım ki çanta işi tamamdır, gayet düzgün, istediğim gibi ve hızlı bir biçimde diker olmuşum, aferin bana :) Gene aynı ölçülerde ve modelde diktim, içine cebi ile cırt cırtını da yaptım ve bitirir bitirmez koşa koşa anneciğime götürdü o da beğendi ya ohh aferin bana daha ne olsun :)

Resimleri kociş çekti:)

2 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

oooh,içim açıldı vala :) pek güzel olmuş :)

poh poh perisi dedi ki...

:) mucuk canım benim