1 Eylül 2009 Salı

Kaynaksızlık...


Bir amatör olarak dikiş dikme olayına ilgi duyunca her zaman yaptığım gibi kendimi kitapçıya attım... Normal olarak bir güzel ana dilimiz, güzel dilimiz Türkçe yayınlar arasında yarım saat dolaştıktan gözüm yabancı kaynaklara ilişti aman tanrım bir hazine yatıyor orada. Ne ararsan var, aradıklarımdan fazlası var, hem sevindim hem üzüldüm... Hadi bu kaynaklar benim işimi görürde bir şeyler yapabilmek için illa yabancı dil mi bilmek lazım?? Yani bu kadar el işi seven marifetli bir milletin neden kendi dilinde kaynağı olmaz ki takıldım ben buna... Evet görselleri çok kuvvetli bu kitapların ama insan takılınca bir okuyup anlamak istiyor... Acaba ben mi çevirsem :)


Resim:pattisoriginals.wordpress.com'dan

4 yorum:

hersheyler dedi ki...

sana bu konuda çok katılıyorum
dikiş için sana singerin dikiş rehberini öneririm ayrıca singerin 10 ciltlik ansiklopedik kitabları var ama onlar gerçekten çok bende var annem birşeyler yapmaya başladığımda hediye etti ama ilk başta insanın gözünü korkutuyor valla
dikiş rehberini al mutlaka normal fiyatı 40 ama singerlerde indirim yapıyorlar 25'e geliyor :)
bir de yabancı yayın diyorsun ya bu konuda aşmış tek ulus japonlar ben kendimi kaybediyorum japon kitap diye yine bi tane sipariş verdim japoncam olsa al çevir işte manyak müşteri bulacağı kesin:)

e hali dedi ki...

singere baktım hemen internetten iki tane kitabı var atıcam sepete :)
bu arada bir kaç sene izin verin bana önce japonca işini halledeyim, sonra çeviriye başlarız :)

sevil dedi ki...

Ah ah ben de çok dertliyim.Yıllardır şöyle güzel bir kaynak bulamadım kendi dilimde.Yabancı yayınlar özellikle de aylık dergileri süper.Yakın zamanda yerli yayınlardan da güzel şeyler çıkıyor.Tuva yayınlarına bak istersen.

e hali dedi ki...

aa tuva yayınlarını hiç duymamıştım hemmen internet araştırmasına başliim :)