8 Eylül 2009 Salı

İşte bugün benim günüm...


Büyüyorum, bir yaş daha. Şu geçen seneye bakınca bundan mutsuz olmak mümkün mü... Öyle dolu dolu geçmiş ki benim için açıkçası bu sabah farkına vardım hepsinin, harala gürele geçerken günler hiç durup düşünmeye fırsatım olmamış ne yazık... İlk üç sıralaması yaptım hemen kendime bu da bana high fidelity'den kalma bir alışkanlık oldu sanki ama memnunum :)


Bir kere anne adayı oldum bu yaşımda en güzel hediyesi bu olsa gerek sevgili 27'nin, evet evet birinç bu :)


Sonra 14. İK zirvesinde sunum yaptım , liderler kahvesine katıldım ki büyük bir işti benim için hem de keyifli...


Beklediğim terfiyi aldım :)


Peki sevgili 28'te ne olacak tabi ki bilinmezlik ama ben çok umutluyum...


Kızım gelecek bir kere, tecrübeli annelerden biliyorum ki gerçekten yeni bir başlangıç olacak benim için...


İş konusunda mutlu olmak ikinci hedefim...


Güzel bir tatili hakettiğimin farkındayız sanırım, hem de kızımla olcak ne mi güsel öyle hevesliyim ki bu konuda...


Paris hayalim hala devam ediyor ama o bu sene olur mu bilmiyorum, gitmişken kızımla gidiim diyorum ondaki potansiyele göre 1 sene daha bekletilebilir ama sadece 1 sene daha gidelim canım artık :)


Hımm demek ki bu sene çok bir şey istemiyorum sanırım.. Konsept belli oldu kızım sağlıkla bize katılsıııın, iş hayatında güzellikler olsun, bir de güzel ama şöyle hayal gibi bir tatil yapiiim. 3 tanecik hedef gayet güsel aaa bir de dikiş dikebilmeyi becereyim 4 olsun tamamdır... Bakalım seneye bunları gerçekleştirmiş olabilecek miyim ama olurum yaaa niye olmasın ki... Bir de alınacak listesi yapcam kendime heves ettim ona da 3 şey seçicem ama dün kocişkoyla farkettik ki nasıl olduğunu anlamadan bir göz tokluğu gelmiş bana, hayırlara inşallah bu listeyi düşüncem...


Heyooo büyüyorum, birlikte büyüyeceğim bir kızım bana arkadaş olarak geliyor, diğer yanımda canım kocişkommm, mutlu mutlu bir ev, sıkıldığım ama güzel bir iş, güzel dostlar arkadaşlar şanslı mıyım neyim ben yaaa... İyi ki doğmuşum gerçekten :)


Fotoğraf için kaynak

21 yorum:

öykününannesi dedi ki...

canım yaaa bu pozitif giriş 28'e çok iyi gelicek bence ;)
hepsi hepsi olsun dileklerinin inşallah.
ama kız çocuk! en büyük şans bana güven ;)
nice mutlu uzun seneler dilerim.
tuğçe...

beetlejuice dedi ki...

Eski e halim, yeni poh poh perim, doğumgünün kutlu olsun canım. Dilediklerinin katlarcası senin olsun, günlerinden mutluluk taşsın, hep gül... İyi ki doğdun...

poh poh perisi dedi ki...

Tuğçe'cim çok teşekkür ederim, kız annesi olmak ayrıcalık diil mi :):):))

poh poh perisi dedi ki...

canımmm çok teşekkür ederim güzel dileklerin için çok mutlu oldum inan :) sevgiler...

ELÇİN dedi ki...

canım sağlıkla huzurla nice yıllara :) ve prensesinle birlikte

poh poh perisi dedi ki...

Elçin'cim çok teşekkür ederim canım hep birlikte inşallah :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

mutlu yıllar kociş ve kızınla birlikte.
inşallah sağ sağlim kucağına al kızını..
kız annesi olmak ayrıcalık kız babası olmak çok çok ayrıcalık ve mutluluk :)) bizimki öyle diyor :P

poh poh perisi dedi ki...

canım çok teşekkür ederim ne şanslıyız biz o zaman yaw :)

Glam's World dedi ki...

Nice mutlu senelerin olsun, güzel yuvan bebişinin gelişiyle çok çok daha güzel ve tüm dileklerinde gerçek olsun inş :)

poh poh perisi dedi ki...

Glam'cım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için sevgiler...

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Hep diyorum seviyorum neşeli pozitif kıskanç olmayan insanları diye, nice senelere hayallerine kavuşman dileğiyle.

poh poh perisi dedi ki...

canımmm çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni :)

Bilun ŞEN dedi ki...

Mutlu yıllar poh poh perisi :) Bebeiş de uğur getirsin yeni yaşında :) Sevgiler..

poh poh perisi dedi ki...

Bilun'cum çok mutlu ettin beni teşekkürler...

SerpiL dedi ki...

aa ne güzel bende sıcacık bir merhaba demeye gelmiştim bide baktım blog sahibesi yaşına girmiş.mutlu yıllar sanaaaaaaaaaaa:)

tasarım mekani dedi ki...

merhaba, blogun pastel renkli cicek desenli haline bayildim.. Cok cici ve sevdigim renk tonlarid... Anneligin tadini guzelce cikart derim her ani bir baska guzel... sevgiler medinem

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Nice yıllara canım bebeiş de uğur getirsin kısmeti bol olsun

poh poh perisi dedi ki...

Sevgili Serpil hoş geldin çok da mutlu ettin çoook teşekkür ederimmm :)

Medinem bir uzman gözüyle beğenmene çok sevindim :) çok teşekkür ederim gzel dileklerin için...

stil direktörüm kocccamaaan öpücükler yazılarından senin de bebiş niyetinin bir gelip bir gittiğini gözlemliyorum hayırlısı olsun :)

Mia dedi ki...

Çok geç kalmışımm :) geç olsun güç olmasınn doğum gunun kutlu olsunn nice yıllaraaa :)))

özge dedi ki...

maşallah de,burda anladım bebişko gelmemiş yolda:)

poh poh perisi dedi ki...

:) eveeet azcıcık kaldı şafak sayıyorum resmen...