17 Eylül 2009 Perşembe

Çıldırmaya az kaldı!!!


Günlerdir evde ve işyerinde ne kendi bloguma ne de herhangi bir bloga giriş yapamıyordum çıldıracaktım :) Bağımlılık yapmış ben de nasıl sıkıldım, hele işte gün nasıl geçmek bilmedi anlatamam :) Bayadır biriktirdiğim işlerle falan uğraştım bir yandan da on dakikada bir refresh yaptım ama bana mısın demedi...


Bugün sevgili çilli'ciğim desteği biraz da Türk teknikleri ile evde bu sorunu hallettik fakat süreç bakımından işte denemeye korkuyorum :) Sevgili çilli, güzel blogunda çözüm yolunu anlatmış varsa sorun yaşayan buradan buyursun...
Fotoğraf için kaynak

3 yorum:

Mia dedi ki...

Bu nasıl bir resim korktum :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

şu an için düzelmiş gibi duruyor ama nazar değdirmiyim :)

poh poh perisi dedi ki...

miacım ben de işte tamamen ve hatta dönem dönem evde sorunlar devam ediyor o kızdan daha çirkin çığlıklar atıcam birazdan :)

baharcım çok sinir bozucu bu iş yaa sürekli gidip geliyor kumanda paneline giriyorum ama blogu açamıyorum şaka gibi...