17 Eylül 2009 Perşembe

Caffe Nero'da bir akşam üstü...


Eylül ayının en sevdiğim yanı aralıklarla da olsa doğum günü kutlamalarımı barındırmasıdır:))))Bugün iş çıkışı bu vesile ile sevgili arkadaşlarımla buluşunca uzuuun zamandır önünden geçtiğim ama bir türlü oturma fırsatı bulamadığımız caffe nero ya götürdüler beni... Sanırım iki tane var caddede bunlardan, biz Caddebostan Migrosun çaprazında kalana gittik.
Bir kere yazın bu son güzel akşamları için harika bir bahçesi ve rahat koltukları var, ben içmedim ama kahvelerinin yarattığı memnuniyet oranı bizim masada baya yüksekti, abur cuburu da gayet çeşitli çay da var ohhh yani :)

Kızkıza atraksiyonları pek severim, biz de dedikodular ve kahkahalar havada uçuşur, bu resimde 2 kişi eksiğiz ama ben koca göbüşümle kendimi ifade ettiğime inanıyorum :) Bu arada yaptığım kuaför seansının ardından daha mutluyum kendime yeni bir kuaför buldum sanırım buda beni her seferinde Ortaköye taşınmaktan kurtaracak yaşasınnnn :)

1 yorum:

Ozgur dedi ki...

Geçen kızkardeşle aynı mekandaydık. Gerçekten havadar ve güzel...