26 Ağustos 2009 Çarşamba

Yok böyle bir lezzet...

Abur cuburla pek aram yoktur, tek bağımlılığım çekirdektir ki biri durdurana kadar limitsizce çitlerim, hem de her akşam...

Bu dondurmayı reklamlarda görünce canım çekti nasıl olduysa, kadayıfta sevmem normalde hamileliğe verdik -her anlamadığımız şeyde yaptığımız gibi:)- ben kendisinden son derece ümitsizken neden aldık onu da bilmiyorum ya attık sepete. Bir kaç gün de dolapta beklettikten sonra neyse halimiz çıksın falimiz diye kocişko sundu servise aman yarabbim o nasıl bir lezzettir, nasıl bir harikalıktır. Herkese tavsiye etmek boynumun borcudur, benim en çok korktuğum o kadayıfın şeker şeker olup pörsümüş olma olasılığıydı ki alakası yok çıtır çıtırdı, o dondurma kaymak gibiydi ayyyy gene canım çekti benim yaaaaa...

Fotoğraf:carte d'or un sitesinden

8 yorum:

Mia dedi ki...

ay çok kötüsün nasıl canım çekti şu ann :))

ipex dedi ki...

öyle güzel anlatmışsın ki ilk uçakla memlekete gidip hepsinden kutu kutu alasım geldi :( ben en çok kurabiye güzelini severdim, profiterollüyü de kocim seviyo diye alırdık. ikimizin kucağında birer carte d'or... hmm, göbeklerin neden bu hale geldiği daha bi netleşti sanki!! :))

e hali dedi ki...

Mia'cım bence şimdiden afiyet olsun sen yersin bu akşam :)

İpex, burdan Brüksel'e gönderiim dicem ama su olur şimdi dondurma :( ne yapsak ki üzüldüm ben yaa ben sana kadayıf gönderiim sen onlardan bir güzel kadayıf yapıp üstüne de dondurma mı koysan acaba :)

UFUK ÇİZGİSİ dedi ki...

Afiyet olsun.:) Allah sağlıkla tamanına erdirsin.

NAZ'LI HAYAT dedi ki...

YA AKŞAM AKŞAM BANA MASRAF YAPTIRACAKSIN YAAA :):):)
ekmek kadayıfı olsa olur mu? o pek bir yumuşak geldi bana :)

e hali dedi ki...

Ufuk çizgisi, çok teşekkür ederim :)

Haminnoşummmm ekmek kadayıfını ben geçen sene denemiştim, ı ıh yok, çok yumuşak şekerli sonradan gurme olarak tavsiye etmiyorum :)

ipex dedi ki...

ayy üzülmee, ne kaldı ki şurda, 3-5 ay sonra kadayıfların hepsi benim :)

e hali dedi ki...

AA dönüyor musunuz yoksa hadi bakalım hayırlısı :)