25 Ağustos 2009 Salı

Sıkıntıdan...

3 gün evde yattım ama yattığım yerde boş durmadım ki pek kendimden beklediğim bir şey değil:) Neredeyse 3 sene önce aldığımız ekmek kutusunu -ki neden aldık hiç bir fikrim yok:)- 7 sene önce gittiğim ahşap boyama kursundan arta kalan boyalarımla kullanılabilir hale getirmek için çabaladım... Kursa giderken gerçekten çok başarılı, şık objeler yapıyorduk ama ben tabi o bakış açısını kaybetmişim ehh işte diyebileceğim bir şey çıktı ortaya, e tabi kaynakta yoktu onu da hesaba katalım... Ben en iyisi içime kaçan bu kro ilham perisini terbiye etmek için haftasonu üşenmeyeyim de eski yaptığım güzelliklerin resimlerini çekip burada günah çıkartayım :) Bu ahşap işleri pek benim tarzım değil sanırım ama gene de gerçekten yapması keyif veren bir meşgale...


Bir de çakma lazanya yaptım ama gerçek lazanyadan çok çok daha fazla emek istedi, sonuç lezzetli olunca açlığımıza teslim olduk ve anca bittiğinde resmini çekmeyi unuttuğum aklıma geldi kızdım kendime...

Hiç yorum yok: