15 Ağustos 2009 Cumartesi

Özledimmmm


Bir deli ruh hali geldi geçti. Tekrar kendi dingin huzurlu sularıma geri döndüm... Cuma sabahı işe giderken kendi kendime özlediklerimin top ten listini yaparken buldum.

Sabahın körü olması sebebi ile olsa gerek yüzüstü uyumak en birinci sırada...

Aç mıydım bilmem ama kesinlikle rakı balık ve bir dünya meze üçlüsü ikinci sırada...

Üçüncü sırada vicdan azabı duymadan kola içmek...

Dööööörttt dedim ve kaldım ve dört yoktu ki sanırım hamilelik mevzu hayatımı çokta değiştirmedi... Bunda doktorumun da payı büyük ben hamile olduğumu farkeder etmez yediğim yemekten, yatma şeklime kadar herşeyi değiştirmeye çalışmıştım sonra sevgili doktorum bu günden önce yiyipte sana dokunmaya ne varsa ye iç, canın istediğinde hele miden bulandığında gazını alıp kolanı iç, şimdilik istediğin gibi yat zaten zamanı gelince vücudun seni yönlendirecek dedi gezme tozma mevzularında da ister Çin'e git ister kayak yap diye motive etti ve sonuç gayet normal bir ruh hali (son postumu saymayın normal insan bile altı ayda bir düşer kalkar di mi ama :) ), erken yorulmaları saymazsan hiç değişmemiş bir sosyal hayat ve normal kilolarda seyreden çok şükür sağlıklı bir hamilelik dönemi...

Paranoyak durumdaki hamile arkadaşlarımı görünce akşam akşam doktorumu arayıp teşekkür edesim geldi...

4 yorum:

hersheyler dedi ki...

maşallah de dilini ısır
ay rakı balık benimde deli olduğum şey :)
ameliyatın ertesi gün bi güzel rakı içtim bende rahat rahat sende süt vermeyi bırakınca içersin gönlünce rahat ol senin yerine ya da kasıma kadar içerim ;)

NEFİSE dedi ki...

He he he daha çok gidip gelirsin... geçer bu da geçer ...Tadını çıkar...hamileliğinin...

gözde dedi ki...

Aaa kesinlikle, bana da doktorum hiçbirşeyi kısıtlamadı. Çok rahat bir hamilelik geçirdim, canım ne isterse yedim( tabii bazı şeyler hariç, onları biliyorsundur), yüksek lisansla uğraştığım için de çok hareketliydim. Zaman nasıl geçti anlamadım. Zaten 6. ayıma kadar yollardaydım, hem de uzun yollar. Ama yürüyüşü kesinlikle tavsiye ederim, çok rahatlatıyor..
Yani hayatını kontrol altına alacak hiçbirşey yok. En azından bebiş gelene kadar, sonrası??
Göreceğiz..
Sevgiler..

e hali dedi ki...

hersheyler, ne kadar düşüncelisin canım arkadaşım bu fedakarlığı göstereceğin için çooooook teşekkür ederim :):):)

NEFİSE, gitmiim yaa çok kötü dibe vuruyorum, üzülüyorum değer mi hiç canımmm :)

gözde, sonrası kısmı heveslendirdiği kadar korkutuyor da artık senin tecrübelerinle adım adım arkandan geliriz :) Yürüyüş yapmak bana hep pahalıya patlıyor çünkü ben birazcık tembel bir insanım yürümeyi hiiiiç sevmem sadece çarşı pazar gezerim kocada beni yürütmek uğrana hep böyle yerlere götürüyor mecburen, sonrası malum :):):)