2 Temmuz 2009 Perşembe

Okuyorum öğreniyorum


Ayşe Öner'in ismini hamilelik dönemimden önce haliyle bilmezdim ama Gülben Ergen'in bir doğum koçunun olmasıyla ilgili komik geyiklerimiz olmuştu. Meğerse bahsi geçen doğum koçu Ayşe Hemşire imiş... Kendisinin tesadüfen bir seminerine katıldım ve o 4 saatlik derste bebek bakımına dair o kadar çok şey öğrendim, sayfalarca not tuttum ve kendime fazlasıyla güvenmeye başladım :)
Ayşe Hemşire bir de kitap yazmış hamilelikten, doğuma ve yaşlara göre bebekbakımıyla ilgili ansiklopedik bir kaynak resmen. Çok yalın bir dille hemen hemen her konunun kare kare resmedilmiş görselleri ile gerçekten benim için baş ucu kitabı olacak diye düşünüyorum.
Bir anne adayı olarak tüm anne adaylarına en içten duygularımla tavsiye ederim :) Bu arada ilgilenen olursa bu cumartesi günü Medical Park Göztepe'de bu semineri tekrarlanacak bilgi için bana yazabilirsiniz...

Hiç yorum yok: