10 Temmuz 2009 Cuma

Kızımın ilk alışverişi






Canım kızımın ilk cicilerini bu sabah itibarı ile aldım. Alışveriş merkezinde çalışmanın kaçınılmaz sonu buydu bu kadar ay kendimi zor tuttum artık 20. haftamda olmamın ve mothercare'in indirimde olmasının dayanılmaz rahatlığıyla aldım kızıma :)
Ben bebeklerde beyazı çok çok seviyorum böyle pamuk gibi oluyorlar mis gibi temiz duruyorlar... Kırmızı da malum zaten favori rengim yani her şey gönlüme göre oldu kızım da beğenir inşallah :) Çok hevesliyim ben yaaa böyle ufak şeylere bile mutlu oluyorum :)
Aslında çok temel şeyler aldığım, beyaz uyku tulumu ve atlet ama benim gibi tecrübesiz anne adayları için paylaşmalıyım ki tanıdığım tüm annelerin tavsiyesi oldu bunlar özellikle de atletler... Hem çok kullanılıyormuş hem de çok kullanışlıymış, ben onların yalancısıyım... Bu arada Mothercare indirimi gayet güzel, güzel annelere duyurulur :)

Hiç yorum yok: