3 Temmuz 2009 Cuma

Balıkçıııııık




Nemo'yu izlemiş miydiniz? Darla favori karakterimdir özellikle balıkçııııııııık diye çığrınışına hala gülerim :)

Neyse konumuzla alakası yoktu sadece aklıma geldi paylaştım... Bizim üç tane balıkçıkımız oldu... Aslında her şey sevgili kocişkomun yazlıkta minik kayacıklar (taştan iri, kayadan küçük olunca kayacık kategorisind eoluyor bence) toplamasıyla başladı, dönüş yolunda kilolarca ağırlığıyla sırtında taşıdığı bu kayacıkları ne zamandır boşta duran minik akvaryumumuza özenle yerleştirince pazar günü olmasına rağmen koşa koşa gidip iki tane japon balıkçığı ve benim favorim olan vatoz balıkçığı aldık. Her ne kadar ben kedici bir bünye olsam elime alıp mıncırmadığım haycancağızdan pek keyif alamasam da ben bu kırmızılı balıkçıklara ve camları emen vatoza bayıldımmmm...
Balıklı resmi ben çekemedim yani böyle resim çekilmez tabi ama napiim çok hareketlilerdi :) Kayaları da kocam zevk için çekmişti ondan çaldım :)

Hiç yorum yok: