4 Haziran 2009 Perşembe

Hastayım:(


Tam da sırasıydı di mi?? Nerden kaptım bilmiyorum ama pazartesinden beri dirensem de kabul ediyorum grip oldum... Sesim gitti, burnum akıyor ve akıyor ve de akıyor, kulaklarım tıkandı, halsizlikten bayılazzaaaam... Oysa ki haftasonu güzel bir kaçamak yapıcaktık en en önemlisi denize gircektik... Ben bunlardan mahrum mu kalıcam yaaa hoş şimdi cama çevirdim de kafamı zaten yağmur yağıyor ooffffff


Bugün gitmedim işe inşallah toparlarım en azından nefes almaya başlarım bu da yeter şimdilik... Siz kendinize dikkat edin böyle davetsiz misafirleri ağırlamak zorunda kalmayın...

4 yorum:

ELÇİN dedi ki...

çok geçmiş olsun...

tadı evet güzel değil ama yeğenimin çocuğuna bakan bir bayan vardı.dediki bir gün ben çocuklarıma hiç antibiyotik vermedim.boğazları ağrıdığı zaman yarım limon suyunun içine 2 3 tane dövülmüş sarmısak atıp içirdim dedi :)

eğer midenizde sorun yoksa ve düşük tansiyon yoksa bir deneyin isterseniz

sevgiler

e hali dedi ki...

Elçin'cim çok sağol, ben bunu denedim ama ayrı ayrı işe yaramış mıdır acaba:)

Aslında yaramış olabilir bugün çok daha iyiyim :)

Arzu Pınar dedi ki...

çok geçmiş olsun.

e hali dedi ki...

çoook teşekkür ederim, sonunda toparladım :)