13 Haziran 2009 Cumartesi

Bebişimin cicileri...

Bir akşam işten eve dönerken yüncüye takıldı gözüm, bebişimin hiçbir şeyi yok acaba geç mi kaldık diye üzülüp girdim içeri bir tane yün aldım ve doğru anneme koştum, verdim yünü birşeyi olsun bebişimizin sen örer misin diye ağlanıp, moralim bozuk eve döndüm... Akşam evde otururken birden kapı çaldı ve annem iki kocaman poşetle geldi. Meğerse hepimizden gizli gizli hazırlık yapıyormuş torununa, babama bile söylememiş süpriz olsun diye, elinde görüp yakalandığında ise elbezi örüyorum demiş :) Mutluluktan ağlıyacaktım nerdeyse, işte bebişimin ilk cicilerinden bazıları... Bakalım siz de beğenecek misiniz?

Bu pamuk battaniyesi, bir kaç ay sonra bunun altında mışıl mışıl uyuyacak inşallahhhh...



Bu battaniyeyi bir dergide görüp bayılmıştım, anneciğim unutmamış :)


Bunlar da üst cicileri henüz cinsiyetini bilmediğimizden olabildiğince unisex renkler de çalışmış annem ama bol bol da süslemiş bu arada söylemiş miydim daha önce favori rengim kırmızıdır:)






Resimleri güzel baba adayı kocam çekti:) Bu yazıyı hazırlarken fon müziğim annedir yüreği fazla dayanamaz oldu:) İyi ki varsın annem...

Hiç yorum yok: