30 Mart 2009 Pazartesi

Sebzeli Kiş


MALZEMELER

1 Kabak

4 Mantar

1 Soğan

Fesleğen

Yarım paket krema

200 gram un

2 yumurta

1 çay bardağı zeytinyağı

Beyaz peynir

Tuz, kekik, nane, karabiber


TARİF

Çukur bir kabın içerisinde un, yumurta, yağ ve baharatlar ilave edilerek orta yumuşaklıkta bir hamur elde edilir,

Bu hamur yarım saat dinlenmeye bırakılır,

O arada kabaklar ve soğanlar yuvarlak olarak, mantar şekli boyunca doğranır,

Yarım saatin ardından yağlanan borcamın dibine hamur yayılır,

Üzerine sebzeler ve fesleğen yaprakları dizilip,

Krema ve peynir parçaları ilave edilir,

Önceden ısıtılmış 250 derecelik fırında kontrol edilerek hamur ve sebze pişene kadar pişirilir.
Afiyet olsun...

2 yorum:

EBRULİ dedi ki...

Bayıldım kişine :) Bu akşamın yemeğini yani kıymalı pırasayı pişirmiş bulundum artık,yarınki akşam yemeğim belli oldu :) Of ne güzel oluyodur kremalııı,karnım acıktı galiba benim :)Ellerine sağlık canım.

poh poh perisi dedi ki...

ay unutmuştum ben bunu benim de canım çekti bak şimdi :)